Ове 3 намирнице сви треба да једу сваког дана: 17 нутрициониста потврдило!

Ове 3 намирнице сви треба да једу сваког дана: 17 нутрициониста потврдило!

16 марта 2017

586883_plate-932997-1920_f

Стручњаци су у ретко чему сложни, али овога пута је њих доста на једно питање дало исти одговор. Ако желите да сачувате своје здравље, онда сигурно већ добро знате да је оно што једете јако важно.

Али, у океану информација, често смо збуњени – док неки стручњаци неке намирнице проглашавају ризницом здравља, други исте називају отровом.

Зато је чак 17 нутрициониста за Бyрдие саставило своје листе с најздравијим намирницама, а ево које су се најчешће нашле (и то на врху) њихових пописа.

1. Боровнице

– Оне садрже 15 фитонутријената и сваки од њих је моћан антиоксиданс који штити сваки систем у вашем телу. Антиоксиданси штите наше ћелије, ткива и мишиће и јако су важни за кардиоваскуларно здравље и здравље мозга – објашњава нутриционисткиња Мишел Баб.

Нутриционисткиња Дејна Џејмс додаје да боровнице такође садрже влакна која су важна за пробаву и да су пуне витамина и минерала, укључујући гвожђе, магнезијум, цинк, калцијум, калијум и витамине  А, Ц и К. Захваљујући овом саставу, оне вам помажу да сачувате здраве кости и помажу у борби против рака и срчаних болести.

2. Тамнозелено лиснато поврће

Ова група поврћа, у којој су спанаћ и кељ нискокалорични и обилују храњивим састојцима попут витамина А, Ц и К, фолата, лутеина, гвожа, калијума, магнезијума и влакана.

– Кељ садржи велику количину антиоксиданаса, који спречавају многе болести, а и смањује холестерол, помаже одржавању здравља јетре и пробавног система, па је одличан за детоксикацију – каже нутрициониста др Скот Шрибер.

3. Авокадо

Нутрициониста Дерил Џифре каже како је авокадо богат витаминима К, Ц, Б5 и Б6, и да садржи кључне минерале. Уз то је богат влакнима, па одржава здраву пробаву, док масти које садржи авокадо штите мембране ћелија.

– Кад су ваше ћелије заштићене од слободних радикала, оне боље раде, а то значи лепшу кожу, бржи мозак и више енергије. Авокадо садржи више од 42 милиграма магнезијума, минерала који већини људи недостаје. – како каже нутриционисткиња Керолин Дин.

KOMENTARI



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *



ИНТЕРМАГАЗИН НА FACEBOOK-u