Ово је човек који је срушио малезијски авион у Украјини!?

Ovo je čovek koji je srušio malezijski avion u Ukrajini!?

28 avgusta 2015

photo3 76868Holandija je zvanično saopštila da će konačnu verziju izveštaja o uzrocima pada malezijskog Boinga nad istočnom Ukrajinom objaviti 13. oktobra.

List „Ukrajinska pravda” objavio je danas razgovor sa pilotom Vladislavom Vološinom čije ime je povezivano sa obaranjem malezijskog putničkog aviona. U njega je prethodno upro prstom aviomehaničar ukrajinske armije Jevgenij Agapov koji je prebegao u Rusiju.

Vološin je u tom razgovoru otkrio da je već dao iskaz „tužiocima iz Amsterdama i policijskom detektivu iz Australije”.

Pomenuti svedok, koji je službovao na ukrajinskom vojnom aerodromu pored Dnjepropetrovska ispričao je da su 17. jula prošle godine – u danu kada je oboren malezijski Boing – sa tog aerodroma uzletela tri ukrajinska vojna aviona, a da je jedan od njih – Su-25 – bio naoružan raketama vazduh-vazduh. Dva od tih aviona – kako je rekao – nisu se vratila, a jedan, kojim je pilotirao Vološin, jeste, ali – bez raketa. Po sletanju Vološin je navodno rekao: „Avion nije bio onaj… Našao se u pogrešno vreme na pogrešnom mestu”.

Pročitajte još:

RAŠA TUDEJ objavila dokumentarac o obaranju malezijskog aviona (VIDEO)

STROGO ČUVANA TAJNA: Pojavio se čovek koji zna ko je srušio malezijski avion u Ukrajini!

Vološin je ranije odbijao da komentariše tvrdnje Agapova. Međutim, ukrajinski list naglašava da je on tri dana nakon obaranja Boinga dobio nacionalni Orden za hrabrost trećeg stepena.

Vološin tvrdi da se ono o čemu je govorio Agapov dogodilo 23. jula, dakle – šest dana nakon tragedije malezijskog aviona, a o glavnoj optužbi na svoj račun je rekao:

„Naše rakete imaju bojevu glavu sa samonavođenjem na izvor toplote. To znači: da je moja raketa poletela prema tom avionu – ne bi udarila u kabinu aviona, već u njegov motor. Što je još važnije, ja 17. jula uopšte nisam leteo”.

Ukrajinski pilot je dodatno ukazao da je 17. jula bio tako oblačan dan da njegov avion, i da je bilo takve naredbe ne bi mogao da poleti: „Boing može da se spusti čak i kad njegov pilot ne vidi pistu jer ima tehniku koja to omogućava. Su-25 takve instrumente nema. Mi moramo da vidimo pistu prilikom spuštanja, a tog dana je padala kiša i bilo je veoma oblačno”.

Ovo posle godinu dana tvrdi Vološin, a evo šta je prošle godine rekao savetnik šefa državne bezbednosti Ukrajine Markijan Lubkivski:

„Vojna avijacija Ukrajine 17. jula, u skladu sa planom antiterorističke operacije, nije korišćena. Kapetan Vološin tog dana nije leteo. Jer je njegov avion 16. jula bio poslat na remont”.

Kao što se vidi, kod Lubkivskog nema ni reči o kiši i gustim oblacima.

Verzija Agapova – da je Boing bio oboren raketom vazduh-vazduh – ne slaže se sa verzijom eksperata svetski poznate ruske kompanije koja proizvodi PVO-rakete „Almaz-Antej” o korišćenju zenitnog raketnog sistema „Buk-M1”.

Međutim, ruski avio ekspert Oleg Smirnov posle svega ukazuje: „Prvo je malezijski Boing „odradio” lovac ili jurišni avion, a zatim ga je dotukao „Buk”.

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *