ШОK ОТKРИЋЕ О НЕСТАНKУ МАЛЕЗИЈСKОГ БОИНГА! Авион није пао у океан, СВЕ ЈЕ ЛАЖИРАНО, А БОИНГ ЈЕ СЛЕТЕО НА… Због мистериозног терета жртвовано је 239 људи!

ШОK ОТKРИЋЕ О НЕСТАНKУ МАЛЕЗИЈСKОГ БОИНГА! Авион није пао у океан, СВЕ ЈЕ ЛАЖИРАНО, А БОИНГ ЈЕ СЛЕТЕО НА… Због мистериозног терета жртвовано је 239 људи!

29 децембра 2019

Сматра се да је МХ370 отет када је нестао пре пет година, али упркос томе што авион никада није пронађен, ваздухопловни експерт верује да су одговорни за отмицу могли да преживе и обману све.

Авион на лету 370 компаније Малаyсиа Аирлинес нестао је 8. марта 2014, на путу из Kуала Лумпура за Пекинг са 239 људи.



Званична истрага је закључила да је највероватније у питању отмица и сматрали су да је авион вероватно завршио на дну Индијског океана, усмртивши све људе у њему.

Међутим, ваздухопловни стручњак и научни новинар Џеф Вајс изјавио је да постоји шанса да је отмичар преживео.

Он је у својој књизи из 2015. „Авион који није био тамо“ написао: „По мом мишљењу, постоје две могуће судбине МХ370. Или им је нешто осујетило планове па су одлучили да улете авионом усред океана или су отмичари били веома софистицирани и не само да су преживели, већ су успели да тако добро прикрију своје трагове да су обманули готово све“.

Новинар Џеф Вајс сугерисао је да постоји шанса да је починилац преживео.

Британска сателитска телекомуникациона компанија Инмарсат открила је да је авион МХ370 комуницирао са својим сателитом 3Ф1 и да би забележени подаци могли да се користе за праћење путање авиона.

Ти подаци су названи БТО и БФО.

БФО је мера релативног кретања сателита и авиона.

БТО је мерило времена потребног за трансмисију повратног кретања и може се користити за израчунавање удаљености између сателита и авиона.

Техника коју је Инмарсат развио након нестанка МХ370 омогућила је инжењерима да утврде да подаци показују да је авион летео у луку изнад Индијског океана и да је његово последње одредиште било дно мора западно од Перта, у Аустралији.

Међутим, Вајс је сугерисао да су подаци могли да буду лажирани, прорачуни, а стога и ова путања лета, могли да буду нетачни.



Описао је сценарио у ком је отмичар могао да преузме контролу над авионом, као и слање лажних информација сателиту.

Вредности БТО и БФО се обрађују у јединици за сателитске податке, која се налази на плафону путничке кабине и недоступна је посади.

Међутим, СДУ-ови које је направио Хонеywелл имају слабост која се може искористити за „лажирање“ података.

Хонеywелл СДУ-ови израчунавају БФО вредности користећи информације попут локације и брзине авиона.

Те информације добија преко кабла који је повезан са интерним референтним системом (ИРС), смештеним у одељку 100 метара напред у авиону званом ЕЕ баy.

Њему се може приступити преко откључаних вратанца на поду, на предњем делу кабине прве класе.

Ако је отмичар знао да је то тамо, могао би да се спусти доле, дисконектује СДУ и ИРС и прикључи властиту опрему која би могла да доставља податке о локацији и брзини.

То би значило да ће СДУ користити ове податке у свом прорачуну и слати нетачне податке у 3Ф1.

Стручњак за МХ370 признао је да би за то починилац морао да поседује „велико знање и да буде неколико корака испред чак и најбољих инжењера на свету“.

Они би морали да открију технику како да прате кретања авиона, да провале како да подвале ове податке и онда се само надају да ће их Инмарсат поново открити.

Међутим, уколико би неким чудом све ово успело, починилац је могао да одлети авионом тамо где је желео, а да истрагу одведе у скроз другом правцу.

Ако је то случај, они су заиста „обманули све“, јер олупина никада није пронађена, што значи да је МХ370 једна од великих неразрешених мистерија света.

Независни експерти међутим имају и додатна питања међу којима је једно главно а то је: Шта је било у том авиону када је отет и затим мистериозно сакривен. Посебну тежину том питању даје и чињеница да су због тајанственог терета у авиону жртвоване стотине путника.

KOMENTARI



7 коментара

  1. Eto meni crne ptice, zlosutnice says:

    Iskopaće tebe Bily. Nego, ovo je savršeno ubistvo ljudi preko trista. Nego kome to treba? Istraga se vraća na početak početka.

    • Onima says:

      Koji trguju ljudskim organima. Sletio je on ali na neki nosač aviona, povadili delove a višak bacili ribama da sakriju trag. Kad ga prefarbaju, imaće opet 11. septembar...

  2. Kro beda says:

    Boing...americko smece, 92% svih avio-nesreca desi se Boingu !!! Pa ti leti u tom mrtvackom sanduku...

  3. milorad2 says:

    Postoje teorije o kineskom software koji je bio sa tim kineskim inženjerima u tom avionu.U tom slučaju su im trebali živi ineženjeri i ceo avion,znači otet je i sleteo je negde a to je prikriveno.Verovatno je sleteo negde jako blizu a najdalje što je mogao eventualno stići je diego garsia arhipelg u indijskom okeanu, tamo je američka baza i aerodrom dovoljno velik da taj avion sleti.Ali ja mislim da je avion jednostavno sleteo negde blizu indonezije posle vrlo kratkog leta i da putnici nisu imali blage ideje šta se dešava sve dok nisu izašli iz aviona.Vrlo je sumnjiva nagla radio tišina i potpuno odsustvo bilo kakve komunikacije putnika preko svojih telefona i drugih uredjaja a sigurno je da je medju njima bilo onih koji imaju satelitske mobilne,i ako je to bila situacija padanja neko bi se javio sem ako avion nije naglo eksplodirao u vazduhu.Sve je to odjedom nestalo sa mreže jer sva komunikacija sada ide preko DIGITALNE mreže takodje i zato je moguće sve podatke koji su stizali sa tog aviona prepraviti ili obrisati.U svakom slučaju postoji ozbiljan motiv za netanak tog aviona.

  4. petrovgrad says:

    Nosili opremu i instrukcije za demonstrante u Hon-Kong, ili Severnu Koreju, šta drugo može da bude. Nsu demonstracije u Hon-Kong samo tako same po sebe i na poziv Srđe Popovića započete. Ne budimo naivni. Sve se mnogo ranije pripremi nego što se dogodi.

    • milorad2 says:

      pa ne verujem da su kineski inženjeri nosili opremu za gerilce u hong-kong-u pre će biti da je bilo nešto u vezi 5g mreža bio je tu neki simpozijum civilni u indoneziji na koji su ti inženjeri i programeri išli.

  5. run says:

    Kad su upitanju amerikanci - sve je moguce!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *



ИНТЕРМАГАЗИН НА FACEBOOK-u