TAJNA OPERACIJA CIA: Obaranje malezijskog aviona MH17

TAJNA OPERACIJA CIA: Obaranje malezijskog aviona MH17

22 jula 2014

Crash-site-of-Malaysia-Ai-017Piše: Boris Aleksić

Ratni cirkus SAD je zaista u očajnom stanju. Vašington polako ali sigurno gubi pozicije u svetu pa glavnu reč u ovoj supersili preuzimaju Pentagon i CIA koji jednostavno pokušavaju da oslabe ili uklone konkurenciju na svetskoj pozornici. Stratezi Sjedinjenih država vrlo dobro znaju da vreme ne radi za njih i zato ulaze u sve užasnije i rizičnije poduhvate. Tako je i u Ukrajini, ruskoj Krajini gde su NATO i američka obaveštajna služba izazvali krvoproliće i gde upravljaju krizom pokušavajući da nanesu što veću štetu Rusiji. U toj agresiji na ruski narod Ukrajinci su njihovo topovsko meso, ali najnoviji događaji pokazuju da ne štede ni građane zapadnih država. Iznad Ukrajine 17. jula 2014. godine oboren je malezijski putnički avion Boing 777 u kojem je bilo 295 ljudi uključujući i 80 dece po podacima UN. On je pao na teritoriju Novorusije u blizini naselja Grabovo u Donjeckoj oblasti, gde su ukrajinska vojska i neonacističke bande izvodile specijalnu operaciju (čitaj: etničko čišćenje Rusa).

Avion je leteo na visini od 10 hiljada metara iznad teritorije Ukrajine u međunarodnom vazdušnom koridoru. 143 putnika malezijskog Boinga 777 koji je pao na istoku Ukrajine su državljani Holandije, piše list Star, pozivajući se na preliminarni spisak koji je objavljen na Međunarodnom aerodromu na Baliju. Ostali putnici su državljani Australije (27), Malezije (20 odraslih i dve bebe), Indonezije (11 odraslih i jedna beba), Britanije (6), Nemačke (4), Francuske (4), Belgije (3) i jedan Kanađanin.

Režim u Kijevu koji je na vlast doveden krvavom revolucijom odmah je optužio vojsku Novorusije ali i samu Rusiju da su odgovorni za obaranje malezijskog aviona. „Ruskim protivavionskim sistemom BUK je oboren avion“ tvrdila je Ukrajinska služba bezbednosti (SBU). Usledile su slične optužbe sa Zapada naravno. Interesantna je prva izjava Baraka Obame, izrečena odmah nakon nesreće. O padu aviona predsednika SAD je obavestio u telefonskom razgovoru Vladimir Putin. Obama je na konferenciji za štampu ovoj temi posvetio 40 sekundi i svega sedam rečenica kako su javili američki mediji. On je tom prilikom govorio o „padu aviona“ i užasnoj tragediji koja se dogodila. Međutim već sledećeg dana Obama je pročitao pripremljenu izjavu u kojoj je za nesreću posredno optuživao Rusiju i „proruske separtiste“. Izgledalo je kao da su mu izjavu pripremili u Lengliju i Pentagonu. Da to su ona čuvena mesta iz kojih su pre agresije na Irak tvrdili da Sadam Husein ima oružje za masovno uništavanje. Po okupaciji Iraka vojska SAD nije uspela da pronađe ni jedan dokaz kojim bi se potkrepila ove tvrdnje. Kao i u slučaju Iraka medijski bombarderi sa Zapada su i u Ukrajini odmah usvojili smernice američkog obaveštajnog aparata. „Krivi su proruski separtisti, kriva je i Moskva ako ne direktno onda indirektno“ tvrde vodeća glasila u SAD i EU. Medijska histerija na Zapadu i satanizacija Rusije je bila tolika da bi neko prateći ove izvore mogao da pomisli kako je lično Putin ispalio raketu na malezijski avion, jer inače on odlično poznaje ratnu tehniku. A onda su počele da stižu vesti koje su sve Srbe mogle da podsete na operacije podmetanja NATO-a i CIA-e u bivšoj Jugoslaviji od masakra u ulici Vase Miskina, preko Markala do Račka. One su kao što znamo poslužile Zapadu za uvođenje sankcija SRJ, bombardovanje RS i konačno agresiju na SRJ.

Mediji van kontrole Zapada javili su da je Boingu 777 po direktivi kijevskih pučista pre pada promenjena putanja za nekih 200 km prema severu, dok su ga sve vreme pratila dva ukrajinska vojna aviona. Nekoliko minuta pre pada malezijskog Boinga 777 koji je oboren iznad Ukrajine, pored njega su viđena dva Ukrajinska vojna aviona. „Vojni avion je leteo blizu boinga 777 svega 3 minuta, pre nego što je Boing nestao sa radara. Kada je Boing nestao sa radara, vlasti u Kijevu su nam javile da se avion srušio. Kako su mogli da znaju to tako brzo?“ upitao se Španac „Karlos“ kontrolor letenja angažovan na kijevskom aerodromu. On je u realnom vremenu pratio malezijski MH17 i sve vreme je „tvitovao“ o statusu njegovog leta. Ubrzo nakon što je javio o prisustvu ukrajinskih vojnih aviona u neposrednoj blizini Boinga 777 i pošto je ukazao na „vidovitost“ kijevske hunte, Karlosov nalog na internetu je blokiran. Tajna policija pučista u Kijevu (SBU) je zaplenila sve audio-video zapise iz kontrolnog tornja koji je pratio let MH17. Umesto da objavi zvanične dnevnike razgovora dispečera sa oborenim avionom SBU ih je sakrila. Podsetimo se da je Malezija odmah nakon nestanka njihovog aviona na letu MH370 (nestao 8. marta) objavila sve razgovore kontrolnog tornja sa pilotima. SBU je zato objavila izmontiran snimak razgovora ruskih ustanika koji je prethodio obaranju ukrajinskog ratnog aviona Su-25. Međutim vojnici Novorusije su prozreli prljavu igru SBU i njenih mentora iz CIA i javili su na vreme da je civilni avion oborio ukrajinski lovac Su-25. Zatim su ustanici oborili Su-25. Očevici potvrđuju da se pilot katapultirao. Očevici obaranja malezijskog aviona iz sela Grabovo tvrde da su pre njegovog pada čuli i videli tri ekspozije na nebu i da su vojni avioni ispalili rakete na Boing 777.

Takođe, ukrajinski državni tužilac je 18. jula izjavio da ustanici iz Novorusije ne poseduju protivavionske sisteme kojima je bilo moguće oboriti putnički avion koji leti na visini od 10 hiljada metara. „Odmah nakon obaranja aviona vojska je saopštila predsedniku da teroristi nemaju u svom naoružanju Buk i S-300“ izjavio je Vitalij Jarema. Kijevske vlasti su međutim objavile informacije da je mesto odakle je navodno ispaljena raketa iz sistema Buk udaljeno 37 km od mesta pada Boinga i da je ono pod kontrolom „pobunjenika“. Imajmo na umu da je ovo mesto udaljeno oko 60 km od Donjecka i Luganska što onemogućuje (zamišljeni) „pobunjenički“ Buk da štiti najvažnije gradove Novorusije. Prema analizama leta MH17, računajući tu i njegovu promenjenu rutu po nalogu kijevske hunte, visinu leta između 10 i 11 km, kao i mesto njegovog pada bilo bi nemoguće ispaliti rakete iz sistema BUK sa teritorije Novorusije. Da se to zaista dogodilo malezijski avion bi pao dalje u pravcu severo-istoka i to na teritoriju Rusije. Budući da je domet radara na sistemu Buk oko 80 km i uzimajući u obzir da se MH17 kretao brzinom od otprilike 500 milja na sat ustanici bi imali svega 5 minuta vremena da pretraže celo nebo iznad Novorusije, a zatim lociraju putnički avion koji na toj visini nikako ne bi mogli da zamene za transportni i da na kraju ispale raketu. Čak i za dobro obučene „plavce“ to je isuviše malo vremena. Pri tom Buk bi morao da se osloni na informacije dobijene od mnogo moćnijih radara. Međutim Vojska Novorusije nema PVO sisteme Buk. Ona nema ni avione. Ipak bez obzira na ovu činjenicu ukrajinska hunta je u blizini mesta obaranja mlezijskog boinga postavila svoje sisteme Buk.

Ministarstvo odbrane RF snimilo je rad ukrajinskih radarskih stanica na dan pada malezijskog aviona i izračunalo iz kojih je ukrajinskih naselja mogao da bude oboren avion, saopštila je pres-služba ovog resora. Kako je ministarstvo odbrane preciziralo maršruta aviona i mesto njegovog pada nalazili su se u zoni dejstva dve ukrajinske baterije zenitno raketnog sistema velikog dometa i tri baterije zenitno raketnog sistema srednjeg dometa Buk-M1. Prema tome ukoliko je teorija o obaranju malezijkog aviona sistemom Buk tačna, mesto odakle je ispaljena raketa bi moralo da bude na teritoriji pod kontrolom kijevskih pučista.

Vladimir Putin je nepremostiva prepreka na putu imperijalnih ambicija Zapada. Prema izvoru iz ruske avijacije avion ruskog predsednika Vladimira Putina i oboreni malezijski boing 777 „sekli“ su se u istoj tački na nebu. Prema ovom izvoru pretpostavlja se da je cilj ukrajinske rakete mogao da bude zapravo avion predsednika Rusije, prenosi Raša tudej. Jednim potezom obaranjem ruskog predsedničkog aviona SAD i EU bi eliminisale najozbiljniju konkurenciju.

Odmah nakon nesreće kijevski pučisti su odbili da garantuju bezbednost nezavisnim istražiteljima. Takođe oni nisu želeli da preuzmu leševe putnika već su dozvolili da počnu da se raspadaju. Vlasti Novorusije su postupile drugačije. Vojska Donjecke NR brine o bezbednosti posmatrača OEBS-a tokom njihovog rada na mestu avionske nesreće, rekao je portparol misije u Ukrajini Majkl Bočurkiv. Potpredsednik vlade Ukrajine Vladimir Grojsman je ranije izjavio da ne može garantovati bezbednost međuarodnim stručnjacima koji žele da rade na mestu tragedije.

Svojevremeno je Aleksandar Jakimenko, bivši načelnik Službe bezbednosti Ukrajine (SBU), izjavio je za tv kanal Rossia-24 da je sadašnji prvi čovek SBU, Valentin Nalivajčenko, zavrbovan od strane američkih obaveštajnih službi dok je bio zvaničnik Ukrajine u SAD.

Kao što smo videli kijevska hunta i njena SBU su od početka režirali obaranje malezijskog putničkog aviona. Njihovi ratni avioni su odveli MH17 do mesta žestokih ratnih sukoba verovatno u nadi da će Boing oboriti Rusi. Kako do toga nije došlo po nalogu mentora iz CIA pučisti su lansirali rakete na civilni vazduhoplov i pobili 295 ljudi!

(Fondsk.ru)

KOMENTARI



4 komentara

  1. NEBOJSA says:

    Glavni krivci rusenja aviona je vremenska zona.Hteli su da sruse Putinov avion.

  2. Pavle says:

    pročitao sam razne izjave i medjusobna optuživanja kao i američka naklapanja dok ispod žita trguju sa Rusima ali ovakve nebuloze u cilju proruske ideologije su krem na torti nebuloznih nagadjanja o obaranju malezijskog aviona .... žalosno je što koriste činjenice o agresiji na Srbiju u cilju dokazivanja nasumičnih tvrdnji ... nepoznavanje tehničkih dostignuća operative specijalnih službi ne može se pobiti podužim tekstom ...

  3. Toma says:

    Kakav bio tekst,kratak ili dugacak,pisan sa poznavanjem ili nepoznavanjem tehnickih dostignuca,jedno je samo tacno. SVE STO AMERIKANCI KAZU JE SUPROTNO OD ISTINE.Bar smo to naucili u zadnjih 30 godina.

  4. Serbon says:

    Nisu to nikakvi prorusi kao što i u Srbiji nisu"srbijanci"! To mogu samo da budu Rusi i Srbi,treće ne postoji!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *