Угојите се за неколико недеља

Угојите се за неколико недеља

15 јула 2017

УГОЈИТИ се на здрав начин може бити тешко. Најкалоричније намирнице углавном су штетне за организам, па добијање килограма може представљати проблем свима онима који воде рачуна о свом здрављу.

Уместо да једемо брзу храну и слаткише и пијемо газиране сокове који нарушавају здравље, у редовне оброке и ужине треба уврстити мед, воће, месо, млеко и сир. Повећање уноса протеина и комплекса угљених хидрата ће помоћи у повећању тежине.

Конзумирање много поврћа и воћа такође је од суштинског значаја за обезбеђивање довољно хранљивих материја. Сваки пут када сте гладни, ужинајте уносећи здраве калорије из хране као што су ораси или мед.

Препоручује се да се избегава неконтолисан унос намирница, већ треба свакодневно постепено уносити више калорија. Као и код дијете за мршављење, резултате не треба да очекујемо преко ноћи, већ је режим потребно спроводити минимум неколико недеља.

ПРИМЕР ЈЕЛОВНИКА:
ПРВИ ДАН

Доручак: Две шоље сирове овсене каше с млеком. Додати сушене бруснице или суво грожђе по жељи. Уз то, може се појести кришка хлеба од целих зрна житарица с путером од кикирикија.

Ужина: Чаша млека или сурутке, кришка моцареле и након тога комад омиљеног воћа.

Ручак: Кувани пасуљ са сланином. После тога, једна банана.

Ужина: Шоља јогурта уз пар залогаја издробљеног (швапског) сира. Након тога појести кашику меда или 100 грама боровница.

Вечера: Испржити 200 грама лососа, скувајти један већи кромпир и 100 грама бораније. Попијти шољу млека након оброка.

Вечера: Испржити 200 грама лососа, скувајти један већи кромпир и 100 грама бораније. Попијти шољу млека након оброка.

ДРУГИ ДАН

Доручак: Две кришке хлеба од целих зрна житарица са путером до кикирикија, шоља јогурта са додатком кандираног воћа.

Ужина: Једна банана, кашика меда и чаша млека. Од ових састојака може се направити и шејк.

Ручак: Шпагете, шоља пуномасног јогурта, комад воћа по избору.

Ужина: Шејк од млека са додатком јагода, малина и шумског воћа. Засладити медом.

Вечера: 200 грама прженог пилећег филеа, пире од кромпира, кувани кељ или блитва.

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: Омлет од два јајета, неколико коцкица сира, додатак поврћа по избору. Две кришке интегралног хлеба, шоља млека и једна поморанџа.

Ужина: Конзерва туњевине, 100 грама куваног пиринча, зелена салата.

Ручак: Кувани грашак са јунетином. Две кришке хлеба од целих зрна житарица. Мало црвеног грожђа за десерт.

Ужина: Протеински шејк са укусом ваниле или чоколаде. Две кајсије или брескве.

Вечера: Пржени ћурећи медаљони, издробљени сир, пире од кромпира и једна банана.

KOMENTARI



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *



ИНТЕРМАГАЗИН НА FACEBOOK-u