Vojvođanin Nedim Sejdinović već godinama lustrira Srbe i upoređuje Nemačku i Hitlera sa Srbijom i Miloševićem

Vojvođanin Nedim Sejdinović već godinama lustrira Srbe i upoređuje Nemačku i Hitlera sa Srbijom i Miloševićem

25 juna 2013

nedim_sejdinovic-300x210Piše: P. Petrović

Na portalu vojvođanskih separatista “Autonomija”, nakon dužeg perioda odsustva zbog “internacionalnih obaveza”, oglasio se i jedan od dvojice osnivača, članova i vlasnika jednog fantomsko-mahdijanskog Nezavisnog društva novinara Vojvodine – vojvoda Nedim Sejdinović. Naravno, teme ovog vanrednog islamskog mislioca oduvek su bile iste: “denacifikacija” Srbije, lustracija onih koji su “kršili ljudska prava” krajem prošlog veka (posebno osuda “novinara-zločinaca”) i zaustavljanje “poricanja genocida”, svakako, onog koji je navodno počinjen nad bosanskim muslimanima u Srebrenici i širom BiH.

Srbiju upoređuje sa Hitlerovom Nemačkom

Pokušavajući da u srpskoj javnosti razveje osećaj krivice i potrebu za samokažnjavanjem, Nedim Sejdinović se često vraća razmišljanjima nemačkog sociologa Helmuta Dubila, poput onog da “postaje jasno da su mnogi očigledno iracionalni stavovi tog vremena – poput potrebe Nemaca da sebe stilizuju u žrtve, prebacivanja sveopšte krivice na Hitlera kao pojedinca ili tumačenja epohe nacionalsocijalizma kao nekakve elementarne nepogode – imali funkciju da održe stereotipnu predstavu o svetu kakav je stvorio totalitarni sistem.

”Time ovaj “muslimanski vojvoda” i jedan od vodećih vojvođanskih separatista, neprestano radi na sabotiranju istine i na dezinformisanju srpske javnosti. Po njemu, Slobodan Milošević je, ni manje ni više, nego reinkarnacija Hitlera, a svest srpske populacije u današnjoj Srbiji ista je kao i svest nemačkog naroda u post-nirnberškoj Nemačkoj.

Otuda vojvoda Nedim i danas ne odstupa od one lustracije, za koju se predano bore Nenad Čanak, Bojan Kostreš i njihovi “ligaši” i “ligašice”, a za koju Nedim svesno i proračunato koristi nemački termin Vergangenheitsbewältigung (“prevladavanje prošlosti”), koji su nakon Drugog svetskog rata lansirali mislioci tipa pomenutog Helmuta Dubila, Norberta Fraja i drugih. Uostalom, poručuje nam ovaj nesuđeni “Mahdijev sekretar”, takav proces “suočavanja s prošlošću” nemoguć je bez “denacifikacije”, koja je dala “izvanredene” rezultate u postnacističkoj Nemačkoj. A ako je tako nešto “uspelo” u Nemačkoj, zašto ne bi uspelo i u Srbiji? Nakon što su “počinili genocid” (nad muslimanima u Bosni) – objašnjava nam  Sejdinović – Srbi ne mogu da imaju budućnost dok sebe jasno ne odrede spram “počinjenih zločina”. Odnosno, ako se ne odrede spram onih Srba (posebno novinara) koji su “huškali na rat i širili mržnju” prema drugim “bratskim” narodima u okruženju.

Ipak, ovog puta Sejdinović veoma vešto koristi ovo konfuzno stanje na srpskoj političkoj sceni, dajući na jednoj strani ispravne ocene o neuspeloj demokratizaciji srpske države nakon “petooktobarske revolucije” i njenom mogućem zapadanju u neku vrstu “dobrovoljne diktature” i povratku ka onom “kultu ličnosti” za kojeg smo verovali da je odavno i nepovratno iza nas. Na drugo strani, Sejdinović još veštije (ili podlije) sugeriše da društva poput Srbije, u kojima nije sprovedena lustracija, imaju “visok je stepen nacionalizma i netrpeljivosti prema drugima i drugačijima”.

U BiH je sasvim normalno mrzeti Srbina

Naravno, Nedimu ne pada na pamet da napravi uporednu analizu stanja u zemljama tih “drugih i drugačijih”, kakva je njegova BiH federacija u kojoj je rođen, gde je mržnja prema Srbima sasvim prirodna i legitimna stvar. Ta mržnja nije stvar nekakvih marginal(izova)nih grupa, koje se u nekakvoj formi povremeno pojave u Srbiji, ali koje nemaju nikakav ozbiljniji uticaj na srpsko javno mnjenje. Tamo je mržnja institucionalizovana i bez mržnje prema Srbima čoveku tamo nema uspona na političkoj ili bilo kojoj drugoj hijerarhijskoj lestvici.

Dakle, čovek koji ne vidi kladu u oku svoje “islamsko-bošnjačke” skupine, usuđuje se da trunke u srpskom oku opisuje kao ogromne klade. Na primer, u pomenutom članku u “Autonomiji” (portal “tajanstvene” NDNV organizacije koja se nalazi na platnoj listi američke vlade), Nedim Sejdinović bestidno tvrdi da “stavovi (srpskih) ekstremističkih grupa u takvoj atmosferi ne odudaraju odveć od stava većine građana, samo se možda razlikuju u metodama delovanja”. O čemu to Nedim priča? Da li on to tvrdi da je čitav srpski narod jedna velika ekstremistička grupa? Da, čovek upravo to tvrdi! Odakle mu smelost da vređa čitav jedan narod i sve građane Republike Srbije? Možda tu smelost dobija od svojih evroatlantskih finansijera? A možda takvu mogućnost, da usred Srbije pljuje po srpskom narodu, otvoreno ih nazivajući  ekstremistima, a posredno i fašistima ili nacistima, treba da zahvali neshvatljivoj srpskoj toleranciji, “razumevanju”, pa i svojevrsnom kolektivnom srpskom mazohizmu?

Sejdinović “znalački” konstatuje da je “teško proceniti ko je važniji garant brane od totalitarnih ideologija – država ili sami građani”. I opet mu je ovde “uzor” moderna Nemačka, koja se oslobodila svoje sramne (užasne) zločinačke prošlosti i koja je danas “antifašistički” nastrojena i čiji građani su primer kako se kroz “društvenu akciju reaguje na promotere retrogradnih ideologija i politike nasilja”. I takav “uzor” Srbija bi trebalo da sledi? Građani Srbije bi trebalo da “zadrže svest o vlastitoj participaciji u propaloj politici”, poučava nas Nedim, dodajući kako “ništa ne ujedinjuje bolje nego zajednička nečista savest” (srpska). Konačno, lustracija u Srbiji nije mogla da bude sprovedena po receptu istočnoevropskih zemalja, kaže Nedim u maniru velikog vojvode. Jer jedini primer u istoriji, koji je sličan “grehu” Srbije, može se naći u Nemačkoj nakon Drugog svetskog rata.

Odakle Nedim kao rođeni Tuzlak crpi pravo da “savetuje” Srbe i poredi ih s nacistima? Zamislimo da jedan Novosađanin ode u Tuzlu i tamo krene da objašnjava narodu šta su to ljudska prava i da, na primer, napad na JNA u “tuzlanskoj koloni” naziva pravim imenom – ratnim zločinom, a o sečenju srpskih glava i preko 3300 ubijenih srpskih civila, majki i dece da ne govorimo… Da li bi takav Novosađanin kasnije smeo da izađe na tuzlanske ulice? Jasno je da ne bi. I opet Srbi netolerantni, bahati, ksenofobični? E Srbi, Srbi… Nedimove komšije u Vojvodini…

(Koreni.rs)

KOMENTARI



15 komentara

  1. tamara says:

    Dragana, ako već niste postali majka, biće bolje za vas da ne rađate.jer ćete roditi monstrume. Milanu - najpre naučite materinji jezik i srpski pravopis, pa se onda gurajte po netu. vidim da nemate ni dva razreda osnovne škole, a ko bajagi razumete se u istoriju

    • Marko says:

      Tamaro USTAŠICE MRŠ IZ SRBIJE, AKO TI SE NE SVIĐA PRAVAC USTAŠIJA-HRVATSKA,HANDŽAR-DŽIHAD USTAŠIJA-FEDERACIJA "bih" ILI TERORISTIČKO-NARKOMANSKO-VAĐENJE ORGANA-MAFIJAŠKA USTAŠIJA ALBANCA NA KOSOVU I METOHIJI ILI MOŽDA ALBANIJA. PA BIRAJ?

  2. Kristina says:

    P.Petroviću, šta god da ste - mislim na fašista, nacionalista, homofob, mrzitelj svakog osim sebe itd. - trebalo bi da vas je sramota. Vaše sačinjenije je govor mržnje, a to je čak i u ovoj krvavoj državici kažnjivo delo. Nacionalizam je, inače, mesto za beg kukavica i jadnika. Za razliku od vas, ja imam svoje ime i sramotim se i u vaše (ne)ime, Kristina Demeter Filipčev

    • Marko says:

      Ustašico MRŠ IZ SRBIJE!

  3. laslo vojvođanin says:

    Prvo autor stavlja sledeću rečenicu pod navodnike: društva poput Srbije, u kojima nije sprovedena lustracija, imaju “visok stepen nacionalizma i netrpeljivosti prema drugima i drugačijima” da bi jel tako istakao lažnost rečenice, iliti da bi taj deo rečenice dobio ironičan ton, jer očigledno po autoru ovog veoma glupog teksta je ta činjenica netačna; da bi na kraju završio sa sledećom rečenicom: "Da li bi takav Novosađanin kasnije smeo da izađe na tuzlanske ulice? Jasno je da ne bi. I opet Srbi netolerantni, bahati, ksenofobični? E Srbi, Srbi… Nedimove komšije u Vojvodini." Opet ironija.... I tako ja završih tekst i posle ove zadnje rečenice čitam sledeću vest: http://www.autonomija.info/isarana-visejezicna-tabla-sa-nazivom-novog-sada.html Mislim da sam sasvim jasan. PS: "Istina oslobađa" .... bruhahahaa... ni ako bi tražili vas sto, ne bi mogli bolji moto da nađete za ovu vašu stranicu. Svaka vam čast! :D

  4. Nenad says:

    Jadna ti je ova istina, Petroviću, i Dragana i Milane, zaudara na Miloševića i devedesete. Toliko ružnih reči prema ljudima koji dosledno ukazuju na zločine počinjene u srpsko ime, i pokušavajući da umanje iracionalnost, obmane i manipulacije, na koje se mnogi još primaju u koje mnogi još veruju. Pa taj Nedim je učinio više dobra za Srbiju, dok ste je vi srBske patriJote takvim stavovima, "vrednostima" i destruktivnim ponašanjem u crno zavili. Pozdrav Nedimu, neka samo tako nastavi!

    • Marko says:

      Pre svega Nenade USTAŠKI PEDERU nemoj da ponižavaš nas Srbske ili Srpske (ovo drugo je namenski nametnuto i vremenom postalo kao gramatički ispravno: Ja nisam Srpin, već Srbin.) patri(j)ote (neko je negde napisao patriJote i ti odmah prozivaš sve Srbe ovoga sveta nepismenima i neobrazovanima, što samo govori ko si. šta si i kakve su ti namere), jer nismo svi ni neobrazovani ni nepismeni kako ti misliš jer si autošovinista a možda si zapravo i hrvatski (čitaj:ustaški), muslimansko-bošnjački (čitaj:hanžar ustaški), mađarski (čitaj: horti-mikolševski) ili albanski(čitaj:šiptarsko-fašističko-teroristički) švonista+nacista+fašista prema Srbima. Verovatno misliš da je peder (čitaj: šupak-meraklija) Nedim učinio dobro za Srbiju time što svakodnevno zagovara javno "Republiku Vojvodinu" protiv većine građana srpske nacionalnosti u severnoj srpskoj pokrajini Vojvodini ili što svakodnevno Srbe naziva genocidašima i neljudima???

  5. NS says:

    Niti ću da čitam Vaše komentare, niti ću da čitam tekst P.P, jer ne želim da Vaši jadni pokušajim misli uprljaju moje neurone. Samo ću Vam reći, Bosna je desno, kroz Veternik, Futog, pa malo dole, krenite odakle ste otišli, pa tamo još jedan rat napravaite, ako smete. Sakrili ste se ovde u Vojvodinu, pa se puvate, što niste bili junaci dok ste bili tamo među tim muslimanima, ustašama i tako to... Bednici...

  6. NS says:

    I da, još nešto, ako nastavite da dirate građane MOG RODNOG GRADA, a koji nisu srpske nacionalnosti, ja srpkinja, a prvenstveno VOJVOĐANKA, oteraću Vas sve u peršun (a, kada kažem peršun, ne mislim na peršun). Gadite mi se.

    • Marko says:

      I ti se meni GADIŠ jer si SEPARATISTIČKA USTAŠICA i braniš ovog USTAŠKOG PEDERA koji PSIHOPATSKI MRZI SRBE! Zato zajedno sa njim MRŠ IZ SRPSKE VOJVODINE I SRPSKOG NOVOG SADA! MRŠŠŠŠŠŠŠŠŠ ĆIBE

  7. Vojvodjanski separatista says:

    Promasili ste temu skroz naskroz, ovo su pravi separatisti... www.vojvodjanskapartija.org.rs

  8. Spiridon says:

    Kakava taktika. Prvi komentar s nadimkom "milan", izgleda, napisao je Nedim Sejdinović ili neko od njegovih posilnih. Zapravo, pomislio je kako bi bilo dobro da ovaj članak iskoristi za svoju separatističku vodenicu. Ako moderatori sajta imaju IP adresu pošiljaoca, ubeđen sam, videće da ova poruka poslata sa NDNV "autonomnog" kompjutera. To se vidi i po namernom galimatijasu gde "komentator" kaže "ja sam mu komšija" i "viđam ga svaki dan", a posle pita gde je ovaj, da li živi u Gornjoj Maoči. Dakle, sve miriše na to, da je Nedim dao zadatak svojim "čaušima" da najpre napišu jedan komentar u kojem će ga oplesti i naružiti, a onda će ostali krenuti da ga brane,jer, pobogu, Novi Sad je kosmopolitska sredina.

  9. Sale says:

    Ovaj izrod Nedim bas ima nacisticku njusku...

  10. Marko says:

    Ustašice, seperaratiskinjo MRŠ!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *