20 najvrednijih svetskih brendova

20 najvrednijih svetskih brendova

24 maja 2014

Google-and-Microsoft2013. je bila dobra godina ako govorimo o profitu ICT sektora. Drugi veliki dobitnik je industrija odeće, međutim, ni jedan od tih brendova nije ušao u top 20.

Četiri godine bez novih proizvoda i te kako su, reklo bi se, koštale Epl.

Po prvi put od 2010. ovaj tehnološki div nije na prvom mestu brendova u istraživanju koje je sprovela kompanija Millward Brown koja godišnje objavljuje spisak najvrednijih svetskih brandova.

Gugl je skinuo sa trona Epl, a potrošače je zadivio svojim tehnološkim dostignućima poput Gugl naočara.

U Millward Brownu izračunali su vrednost brenda tako što su anketirali više od dva miliona potrošača širom sveta, a pomoću njihovih odgovora shvatili su koliko je finansijsko poslovanje kompanije zahvaljujući brendu, piše Biznis Insajder.

Gugl, koji je bio broj jedan od 2007. do 2010. među njih sto, opet je srušio Epl , jer je njegova vrednost brenda porasla 40 odsto, odnosno na 159 milijardi dolara. Vrednost Epla pala je 20 odsto, na 148 milijardi dolara, te je tako drugi najvredniji svetski brand.

U nastavku možete pročitati koji sve brandovi ulaze u najvrednijih 20.

20. Vodafone

Vrednost brenda: 36,3 milijarde dolara

19. SAP

Vrednost brenda: 36,4 milijarde dolara

18. MasterCard

Vrednost brenda: 39,5 milijardi dolara

17. Industrijska i komercijalna banka Kine (ICBC)

Vrednos tbrenda: 42,1 milijarda dolara

16. UPS

Vrednost brenda: 47,7 milijardi dolara

15. China Mobile

Vrednost brenda: 49,9 milijardi dolara

14. Tencent

Vrednost brenda: 53,6 milijardi dolara

13. Wells Fargo

Vrednost brenda: 54,2 milijarde dolara

12. GE

Vrednostbrenda:5 6,7 milijardi dolara

11. Verizon

Vrednost brenda: 63,5 milijardi dolara

10. Amazon

Vrednost brenda: 64,3 milijarde dolara

9. Marlboro

Vrednostbrenda: 67,3 milijarde dolara

8. AT&T

Vrednost brenda: 77,9 milijardi dolara

7. VISA

Vrednostbrenda: 79,2 milijarde dolara

6. Coca-Cola

Vrednost brenda: 80,7 milijardi dolara

5. McDonald’s

Vrednostbrenda: 85,7 milijardi dolara

4. Microsoft

Vrednost brenda: 90,2 milijarde dolara

3. IBM

Vrednost brenda: 107,5 milijardi dolara

2. Apple

Vrednost brenda: 147,9 milijardi dolara

1. Google

Vrednost brenda: 158,8 milijardi dolara

(B92)

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *