АМЕРИЧКИ МЕДИЈ РАЗОТКРИО како функционишу западна цензура и диктат

AMERIČKI MEDIJ RAZOTKRIO kako funkcionišu zapadna cenzura i diktat

29 avgusta 2023

Autor: Dmitrij KOSIREV

OVO bi bio veliki skandal u ozbiljnim zemljama. U nakadašnjem Japanu bi izazvalo masovni harakiri. A u Americi – ništa. Jedino u Kongresu prete nekom užbom.

Do otkrića za veliki skandal došla je novinarska istraga američkog lista The Epoch Times, koji ima centralnu ulogu među medijima na republikanskom krilu.



Ovaj list je raskrinkao rad agencije koja od 2018. godine deli „ocene istinitosti“ svim medijima, društvenim mrežama i svim izvorima informacija. I, ne samo u Sjedinjenim Državama jer posluje u svetskim razmerama.

Agencija se zove The News Guard. A među imenima, koja su sa njom povezana, su i Pentagon, i Majkrosoft, i Svetski ekonomski forum.

Njeno delovanje pokazuje kako svuda, planetarno, funkcioniše liberalna cenzura.

Gde je „Ministarstvo istine“ koje blokira neprijatne informacije i mišljenja ne samo u SAD, nego svuda dokle stižu ruke struktura poput The News Guard koji nije karika u državnom aparatu, već čisto privatna struktura, ali sa dobrim vezama.

Ukratko, pred nama je razotkrivanje jednog od mnogih mehanizama „duboke države“ koja pokušava da zavlada svetom.

Generalno, o mnogim pitanjima postoji mišljenje liberalne „duboke države“, a sve ostalo su pogrešna mišljenja. The News Guard nosiocima pogrešnih činjenica i razmišljanja snižava rejting. Ponekad im pišu i zahtevaju da uklone „pogrešan materijal“ sa sajta, uz obećanje da će im ocena biti vraćena.

Reći ćete: neki brojevi svetle u uglu ekrana, pa šta?

Uzmimo, na primer, da ste se spustili ispod 60. A to „60“ vašu tv, list, blog ili sajt automatski svrstava među „nepouzdane“.

Štaviše, ako vaš medijski resurs ignoriše preteća upozorenja privatne strukture The News Guard, ne želeći da išta ispravlja i da se pokaje se za širenje „lažnih vesti“ – biće vam samo još gore.

Ostaćete bez reklamnog movca, a za tim će uslediti druge nevolje.

„Čuvari vesti“ su, zahvaljujući svojim „vezama do neba“, potpisali ugovore sa globalnim reklamnim agencijama. Malo ljudi zna za njih, ali zamislite da samo jedna agencija – Publicis upravlja plasiranjem reklama za korporacije kao što su Disney, Verizon, Bank of America, Pfizer…



Ko dobije loše ocene od The News Guard neće dobiti novac od reklama od ovih i drugih korporacija.

Ništa lično, odluke o budžetima za oglašavanje ponekad donose roboti – uzimajući u obzir te iste brojeve koji trepere u uglu ekrana.

Identifikacija netačnih činjenica i mišljenja se takođe ne vrši ručno, već pomoću ključnih reči. Pomoću veštačke inteligencije.

The News Guard ima ugovore i sa javnim bibliotekama i još mnogima.

Ko pomaže u sklapanju tih ugovora?

Važnu ulogu u tome imaju članovi upravnog odbora The News Guard , a među njima su: Majkl Hejden, bivši direktor CIA i NSA, Anders Fog Rasmusen, bivši generalni sekretar NATO, i mnogi drugi poznati likovi.

Tako to radi.

Jer, „duboka država” je pokušala da stvori svetski sistem kontrole stavova i misli.

Sama činjenica da se sada razotkriva mehanika ispiranja mozgova (a to je samo jedan od njenih zupčanika) već je znak njenog neuspeha, jer je nevidljivi neprijatelj mnogo gori od vidljivog.

(Fakti)

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *