АМЕРИЧKИ ПИЛОТ ОТKРИО СТРОГО ПОВЕРЉИВИ ПРОГРАМ: Ово је најтајнија црна операција у људској историји

AMERIČKI PILOT OTKRIO STROGO POVERLJIVI PROGRAM: Ovo je najtajnija crna operacija u ljudskoj istoriji

13 januara 2019

Hemijske geoinženjerske operacije sprovode se širom sveta, 24 časa dnevno, s lažnim pokrićem “nacionalne bezbednosti”.

Pilot tajnih tragova na nebu progovorio je prvi put u modernoj istoriji. Otkrio je informacije toliko poverljive, da je stavio svoj život u rizik.

Ovaj hrabri pilot je razjasnio da postoji lažno opravdanje za patentirane protivzakonite i visoko toksične tragove na nebu koji se pojavljuju širom sveta decenijama. To lažno opravdanje je “nacionalna bezbednost” izveštava stateofthenation2012.



Godinama, ljudi su se pitali zašto avioni ostavljaju ostavljaju tragove i tako učestvuju u programu zagađenja atmosfere, što je štetno kako za ljude tako i za planetu.

ODGOVOR: Jer su im mozgovi isprani da veruju da su ove misije potrebne kako bi se zaštitio narod.

Ovako je Duboka država uvek uspevala da se izvuče s mnogim smtronosnim i destruktivnim programima u proteklih sto godina: treniraju ih pod lažnim kontekstom nacionalne bezbednosti.

A ipak, to ne može biti dalje od istine. Aerosoli ovih tragova sadrže alimunijum oksid, soli barijuma, stroncijum i druge otrovne hemikalije koje ne smeju da budu u našoj atmosferi.

Ime ovog programa je: OPERACIJA INDIGO SKAJFOLD

“Možda će moje kolege piloti pročitati ovo ili čuti nešto pa će odlučiti da i sami priznaju.”

Konačno, vojni pilot je odlučio da na videlo iznese nezakoniti i destruktivni globalni program tragova na nebu. Uz to ide i video koji donosi istinu o hrabrom pilotu koji je odlučio da progovori.

Ovim rizikuje svoj život i živote svoje porodice. Dok slušate prezentaciju ili čitate tekst, imajte na umu da su tragovi na nebu 24 sata dnevno, po celom svetu i imaju užasne posledice.

Bez obzira šta je navedeno kao razlog onih koji upravljaju ovim avionima, njima je rečeno da ovaj program ima veze s NACIONALNOM BEZBEDNOŠĆU.

Primetićete da NACIONALNA BEZBEDNOST deluje pokvareno jer je ceo smisao geoinžinjeringa opasno i pogrešno vođen. Naširoko i sistematično prosipanje aerosola na nebu širom sveta ne može nikako da ima veze s “nacionalnom bezbednošću.”

Oni koji nasedaju na ovako smešne izjave su očigledno ispranih mozgova i naterani da veruju u ovaj apsurdni plan.

Baš zato, je važno da se sve iznese na videlo. Nikada ranije osoba koja je direktno umešana u sve ovo nije izašla u javnost.

Ne samo da “Blu Džej 1”, kako je poznat, ide u javnost, već je spreman da raskrinka OPERACIJU INDIGO SKAJFOLD. Ovaj čin otkrivanja imena koje je možda najdestruktivniji vladin program u istoriji.

ZAŠTO?

Jer sada daje antigeoinžinjering grupama metu u koju će da udare unutar nacije i vlada. Kako, na kraju, vladini zvaničnici i političke vođe, federalne, državne, gradske, mogu da toliko nemaju pojma o masivnom prosipanju aerosola koji se događa iznad njihovih glava?!

Može li neki odgovorni zvaničnik da nastavi da žmuri ili da bude indiferentan?

Zato je ovo kritično razvijanje ogromno! Na ovo smo čekali, pa ipak malo ljudi to stvarno i shvata. Zato ova poruka mora da stigne do široke narodne mase.

Jer na kraju dana, svakog dana, svako ljudsko biće na svakom kontinentu će se uznemiriti zbog sveprisutnih tragova na nebu.

1.Tragovi na nebu rutinski tople sunčane dane pretvaraju u oblačne.

Niko ne voli da mu se ukradu sunčani dani, nakon nekoliko sati tragova na nebu. Dan za danom, nebo se drastično menja na lokalnom nivou. Da li iko više voli oblačan dan od sunčanog? Svakako da ljudi Floride i Kalifornije žele svoje sunce! Pa tako i ostatak sveta.

2.Tragovi na nebu sadrže mešavinu toksičnih hemikalija i otrovnih sastojaka poput soli barijuma, aluminijum oksida, stroncijuma, žive itd. što će jednom pasti na Zemlju.

Ovaj miks toksina pada na farme, šume, jezera, travnjake i bašte.

Kako sprečiti da ove hemijaklije uđu u domove, kancelarije i tržne centre? Ko još želi da mu se svaki dan baca toksična materija na glavu?!

Geoinženjering je dokazao da je ekstremno štetan po ljudsko tzdravlje i životnu sredinu.

Pilot aviona koji ostavlja tragove na nebu je progovorio:

“Prvo, voleo bih da kažem da se ne slažem s mojom misijom, ali koji se pilot istinski slaže? Neki od nas su razmišljali da odustanu. Nismo dobijali dogovore na pitanja šta zapravo posipamo. Ako otkriju da mi ili naše porodice aktivno istražujemo tzv. “tragove na nebu”, sproveli bi određene mere odmazde.

HAARP i radari su dve stvari koje su zabranjene za istraživanje. Osim ako deca ne uče o tome u školama, ne smemo sami da ih učimo. Ne bih namerno puštao na moju decu toksične aerosoli, ali kao što sigurno znate, možda 80% pilota nema porodicu i decu.

Iz mornarice, obalske straže i vazduhopolovnih sila izabrani su top piloti. Mnogi od njih su “čvrtsi prema čovečanstvu” i nije ih briga što ubijaju u Americi ili svetu. Kunem vam se, većin pilota je kao mašina, a ja ih zovem Tanker Terminatori.

Ne bih smeo ovo da vam kažem, ali približno 1/3 svih letova je orkestrirana s malih, bezimenih ostrva, gde su napravljene baze. Na ovim ekstremno udaljenim ostrvima postoji HAARP sistem raznih oblika, a mnogi okružuju ostrvo ili se nalaze u okeanima.

Mornarica pravi sofisticiranu podvodnu tehnologiju koja će omogućiti robotima da prelaze ogromne razdaljine. Svaki put kada vidite ili čujete za vojne vežbe na moru, oni u principu podržavaju svoju vojsku podvodnim robotima. Za svaki avion ima jedan vodeni robot, a uskoro će se taj broj udvostručiti. Ovo nećete moći da vidite na Google Earth. Nemogue je locirati ove uređaje.

Razumem vašu brigu za bezbednost ljudi. Pokazani su nam filmovi tokom vežbi prilikom katastrofa i uništenja domovine sofisticiranim oružjem i rečeno nam je da će biti posledica ako ne budemo leteli.

Naša zalaganja da stvorimo oružje za odbranu atmosfere je jedina misija te vrste u svetu. Plaćeni smo više od običnih pilota. Govore nam da je tajnost deo naše zaštite i da ne slušamo šta javnost priča.

Svi znamo za sajber program temperature paljenja ili za FP-03. Ovaj program ima samouništavajuću sekvencu koja se može daljinski aktivirati sa bilo koje lokacije. Signal se prenosi preko tri satelita i ne može se blokirati. U svakom datom momentu možete imati još samo 15 sekundi života.

Govore nam da FP postoji kako avioni ne bi pali na jako naseljena mesta. Mogu daljinski da detoniraju naše avione iznad bezbednih zona, ali ubeđeni smo da su ovi lažni programi samo deo plana da ne progovorimo javno.

Da li ste ikada videli člana posade koji je preživeo nekoliko padova? Svaki avion je potpuno uništen… s razlogom, ubeđen sam. Rizikujemo živote na više načina svaki put kada letimo, naročito noću.

Naređuju nam da letimo sve niže i niže. Osećamo se kao deo “carstva tamne sile” . Znam da su neki avioni srušeni, najčešće u Rusiji, Kini i Koreji, ali mediji nikada nisu o ovome izveštavali. Rizikujem sve što ovo otkrivam.

Suočili ste se sa vladom i Velikim Bratom. Voleo bih da sutra odem kući i da ne mislim više na avione. Nedostaje mi prelepo plavo nebo moje mladosti i sramota me je što sam uništio taj san.

Još važnije, možda moje kolege piloti pročitaju ovo i odluče da i oni nešto kažu. Znam da sam mali deo mozaika. Ako budem saznao još nešto, poslaću vam imejl.

*** ***

Poslednje reči pilota: “Svi piloti na odsustvu moraju da se jave svojim nadređenima 15. decembra zbog specijalne operacije, kako bi se kvalifikovali za Indigo fazu 2, koja počinje 21. januara.“

Veruje da je fokus njihovih letova sada istočna Kalifornija i Teksas, plus oseća da je u pitanju nova kombinacija toksičnih hemikalija, i da će koristiti nove tehnologije ne bi li tragovi bili nevidljivi.

“Atmosferski zaštitni omotač” ni on ne veruje u to. Ovo je kraj poruke ovog pilota.

Iz mog iskustva, u kontaktu sam s njim 6 meseci preko Interneta i sve što mi je rekao ispostavilo se kao istina, tako da nemam razloga da sumnjam.

Ovo takođe ističe i to koliko je teško boriti se protiv ovog programa, jer ljudi u programu ne kontaktiraju s javnosti. Zato, potrebno je razmisliti i naći rešenje kako da se program zatvori, jer zagreva planetu i ubija sve s UV zracima i toksičnim metalima.

Zaključak

Aktivni pilot aviona koji ostavljaju tragove na nebu je hrabro izašao iz senke i stavio svoju karijeru i život u rizik. Ovakva žrtva treba da bude podstrek za zajednicu i za one koji se bore protiv tragova na nebu. Ako podignemo svest ljudi o pilotima, zatvorićemo zauvek globalni inžinjering.

Operacija Indigo Skajfold je OTKRIVENA. Znamo kako joj je ime. Znamo kako radi. Dobili smo informaciju da će se proširiti i da smo još više u opasnosti.

(Webtribune.rs)

KOMENTARI



8 komentara

  1. raikkonen says:

    nista nisam razumeo, haoticno i bez kompasa ko da je skinuto sa gugl translejt..

  2. Mi says:

    Raikkonen, poznato je to odavno. Evropski parlament je vec razgovarao na tu temu, samo razgovarao.... Zaprasivanje je vezano za funkciju harp sistema, zakiseljavanje zemljista*u svrhu uzgoja GMO kultura i smanjenja populacije na zemlji.Ja znam za te razloge, ali ko ce znati sta je u paketu(???)...Ima clanaka na guglu tema chemtrail...

  3. Budi Bog s nama says:

    Gotovi svi znamo za hemijske tragove koje prave avionima a nas zaprašuju otrovima. To je podpadalo pod teroju zavere, a sada kada i otvoreno govore mi i dalje ne govorimo, zašto? Jer imaju odobrenje od naše vlade da lete preko naše zemlje i niko ih ne kontroliše. Namerno i govore o tome sve više javno, da bi ljudi postali ravnodušni na takve vesti, ali sada i mogu javno i mogu manje ili uopšte da nas zaprašuju jer su već završili s time za sledećih nekoliko populacija. Mi čekamo da nam izrastu repovi i duple glave.

    • Velika Metla says:

      Budi Bog s nama,naša vlada,a? Hahahahahahahahahaha.......,baš me nasmeja! Pa da je ovo "naša" vlada ne bi oni leteli preko srbskog neba! Nego je ovo nametnuta i izdajnička vlada,kojoj je jedina svrha da održava tuđe interese,interese okupatora!

  4. Za Srbiju says:

    Zahvaljujući Vuku Draškoviću, ova se smrtonosna operacija odvija iznad Srbije.

  5. Čemu služi internet says:

    Raikkonen, nikad me nije čudilo kad prolazniku kažem da pogleda tragove aviona na nebu iznad Beogarada, a on mi, ne gledajući kakvi su to tragovi, odgovori: "Svaki avion ostavlja trag", ali me čudi kad neko kao ti, i pored toga što na prikazanom video snimku vidi avione u kojima se umesto sedišta vide burad, a pored aviona cisterna na kojoj piše-aluminium,-barium,-morgellons, kaže da mu ništa nije jasno. Imaš na desetine video snimaka na srpskom jeziku (hrvatskom, jer samo oni objavljuju video snimke o tome), u kojima se objašnjava šta su HEMTREILSI (hemijski tragovi). Svako i malo obavešten zna da avioni kao gorivo koriste kerozin, te najčešće na cisternama iz kojih se u rezervoare aviona puni gorivo ne piše ništa. Trag kerozina veoma je uzan i brzo nestaje, a ovi tragovi su široki, gusti i šire se, prekrivajući vedro nebo gustim oblacima. Tebi, kao i ogromnoj većini građana Srbije, nije poznato ime Nikole Aleksića iz Ekološkog pokreta Novi Sad. Znaš li koliko je puta protestovao ispred Skupštine Srbije zbog ovog zla i GMO? Malo je onih koji zastanu da ga poslušaju, jer bar oni znaju o čemu čovek govori, ali ga oni kojima se obraća ne slušaju, jer su veoma dobro upoznati o čemu se radi. Jedan poslanik u Skupštini Srbije (sada već pokojni Jovo Ostojić) je vladajućoj većini postavio pitanje o tome, nudeći video snimak, i dobio je "gromoglasnu tišinu".

  6. Šmajser says:

    Stari tekst bar dve tri godine. A istina je da nas zaprašuju postoji informacija da jedan dc10 redovno poleće sa surčina i da njime upravljaju dvojica vojnih pilota u penziji.

  7. padre says:

    O kojoj to autor zajednici?Zar ne vidi, da su svi posvađani ili, u najboljem slučaju, indiferentni!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *