EKSKLUZIVNO: NATO pravi aerodrom na KiM gde će prebaciti pola Aviana

EKSKLUZIVNO: NATO pravi aerodrom na KiM gde će prebaciti pola Aviana

29 septembra 2013

NATO-aerodromEkskluzivno saznajemo, iz pouzdanih izvora pri takozvanoj „vladi“ Kosova, da je NATO u svim bitnim delovima već kompletirao plan po kome će na centralnom Kosovu biti izgrađen jedan od najvećih vojnih aerodroma. Na to mesto biće prebačena polovina kapaciteta koji poseduje vojna baza Aviano odakle su polazizili avioni u bombardovanje Srbije tokom 1999. godine kako bi južna srpska Pokrajina bila preoteta od države Srbije.

Aerodrom će se nalaziti u severozapadnom delu kosovske kotline. Tačnije između Vučitrna i Prištine a uz magistralni put Priština – Beograd, na prostoru od Novog sela, gde je stacionarana baza fruncuskih okupatorskih pripadnika KFOR-a pa do lokalnog puta R-128 koji se odvaja od magistralnog i vodi severno ka Samodreži koja će biti zadnja tačka prostiranja ovog aerodroma. NATO će tu smestiti veliki vojni kapacitet koji nije po planu UN-a niti bilo koga drugog do same vojne agresorske alijanse. Rezolucija 1244 SBUN se već odavno ne poštuje a tzv „vlada“ Kosova je servilna da to više ne može biti. To isto se može reći i za srpsku Vladu tako da nikakvih problema oko izgradnje neće biti.

Istorijski gledano baš na tom prostoru nalazile su se snage srpske vojske koja je odatle krenula u boj protiv Turaka i ostalih azijata, juna 1389. godine prethodno se pričestivši u crkvi Samodreži.

Geografski, ovaj prostor, posle onoga gde se nalazi aerodrom „Slatina“ podno Goleša, jedan je od najidealnijih za izgradnju aerodroma. Dok je Goleš svojevremeno bio neprobojni štit u odbrani iz vazduha predstavljao je „mesto iz snova“ za lociranje vojnih baza. Savremena tehnologija koju Zapadne sile poseduju ne zahteva takve prirodne zaklone. Udaljeno oko 35 kilometara, mesto na kome je planirana izgradnja novog aerodroma poseduje iste klimatske uslove, pa čak i bolje. Blaga klima, najveći broj sunčanih dana u godini, blag vetar koji ionako retko duva karakteristike su ovog podneblja. Novi aerodrom neće, za razliku od Slatine, imati problem sa prolećnim i jesenjim maglama koje su tamo ne baš retka pojava zbog podzemnih voda. Ovde toga gotovo da nema što uklanja probleme pri sletanju. Obe lokacije su na ravničarskom terenu s tim što novi prostor zauzima znatno veću površinu. Aerodrom će biti prostraniji od mnogih gradova na Kosovu i Metohiji a približno iste veličine kao i Priština sa prigradskim naseljima što čini prostor od 857 kvadratnih kilometara.

Na tom prostoru su do šezdesetih godina gotovo sva sela bila naseljena Srbima osim nekoliko onih koja su se iza Prilužja, od Obilića ka Kosovskoj Mitrovici, podno Čičavice, naslanjala na Drenički dolinu i bila delimično naseljena Šiptarima. Šezdesetih je proteran najveći broj Srba, da bi najmonstruoznijim zločinima, kakve svet ne pamti, osamdesetih godina bio proteran još jedan znatan broj Srba iz tih sela što je zaustavljeno dolaskom Slobodana Miloševića na političku scenu. Devedesetih godina teroristi iz šiptarskih redova počinju sa oružanim napadima koji su bili pandam za bombardovanje Srbije i okupaciju Kosova i Metohije. Preostali Srbi, njih oko 10 hiljada u nekoliko sela centralnog KiM uglavnom su na granici egzistencije, bez najosnovnijih ljudskih prava i bilo kakve zaštite ili perspektive. Spska imanja u tom delu KiM retko su prodavana ili tek pod velikim pritiskom posle uzurpacije uključujući i prostor budućeg aerodroma.

(Ivan Maksimović / Srpske barikade, Srbinaokup.info)

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *