KRAJINA I UKRAJINA: Izbačeni ruski kanali u Banjoj Luci!?

KRAJINA I UKRAJINA: Izbačeni ruski kanali u Banjoj Luci!?

5 marta 2014

41646_vest_rtProšle nedelje su nove vlasti u Ukrajini počele sa isključivanjem ruskih TV kanala u Zapadnoj i Centralnoj Ukrajini, a iste mjere je sproveo u Banjoj Luci i slovenački operater Blic Net koji je u vlasništvu Telekoma Slovenije.

Iz predstavništva ruskih TV kanala, smo dobili potvrdu informacije o tome da je operater Blic Net (Telekom Slovenija) sa svoje mreže u Republici Srpskoj, uklonio 3 ruska TV kanala: RT, RTR Planeta i Rusija 24.

Operater nije obavijestio predstavništvo niti korisnike o uklanjanju pomenutih ruskih TV kanala. Na pitanje, da li ovo ukidanje ruskih kanala ima veze sa najnovijom situacijom u Ukrajini, predstavništvo nije dalo komentar.

„Pravo svakog kablovskog operatera je da određuje koje kanale će da uvrsti u svoj sadržaj, a pravo svakog korisnika je da izabere operatera po svom izboru. Korisnici Blic Net koji su uskraćeni za ruske programe, iste mogu da prate putem drugih operatera“, navode u predstavništvu ruskih TV kanala.

Blic Net: Skinut je samo Raša tudej

Frontal saznaje da je ipak ukinut samo kanal na engleskom jeziku Raša tudej, a da Blic Net nije ukinuo RTR Planetu i Rusija 24.

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *