Пробајте: Ово замењује грицкалице и слаткише

Пробајте: Ово замењује грицкалице и слаткише

15 јуна 2017

На дијети сте? Угледали сте чоколадни мафин, теглу нутеле, омиљену чоколаду или чипс и рекли себи, ма од једног залогаја ми неће бити ништа? -Биће, посебно ако то практикујете свакога дана. Ипак, постоје слаткиши због којих вас неће гристи савест ако их поједете.

1. Пудинг са вештачким заслађивачем

Да, баш тако – сви састојци су исти осим што шећер мењамо вештачком алтернативом. Ово нажалост није нутритивно најбољи избор, али кад је бројање калорија у питању или ПМС лудило, овај мали слатки оброк савршено ће обавити задатак – заварати мозак и попунити желудац. Калоријску вредност лако израчунате читајући паковање млека које користите као и амбалаже пудинга.
Остале предлоге погледајте на наредним странама…

2. Кокице

Ово вреди у случају да припремате кокице без додатка уља, путера, пармезана и осталих “побољшивача укуса“. Даме које поседују апарат за кокице или микроталасну слободно нека себи приуште обичне кокице. Одличан су извор влакана и антиоксиданса, а савршено умирују наше тужно завијање желуца. Једна шоља таквих кокица има око 30 кцал, док 100 г има око 380 кцал. Али како су кокице лагане, 100 грама је количина коју, сигурни смо, нећете појести ако пазите на тежину.

3. Ледени јогурт

Ово је све популарнија замена за сладолед и остале посластице и не би требало да буде резервисан само за лето. Када сте у шећерној кризи и много вам се једе нешто слатко, само завирите у замрзивач. Најбитнија је ваша воља за претходну припрему. Купите мале калупе за сладолед на штапићу или смесу улијте у силиконске калупе за мафине. Једноставно је – јогурт по жељи помешајте са замрзнутим воћем (вишње су нпр. одличан избор) и евентуалним заслађивачем. Оставите у замрзивачу најмање 3 сата, а најбоље преко ноћи. Тако у кризним тренуцима не морате да губите време на припрему већ одмах можете да уживате у леденој посластици.

4. Посни сир с циметом

Нисте љубитељ? Потражите посни сир, ставите га у шољицу па му додате кашичицу цимета и уколико желите заслађивач по избору и добро измешате – добили сте укусан и ниско калоричан дезерт. Наиме, 100 г посног сира има отприлике 66 кцал. Цимет снижава ниво шећера у крви и спашава вас од прилично “безличног“ укуса посног сира.

KOMENTARI



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *



ИНТЕРМАГАЗИН НА FACEBOOK-u