ШОK ОТKРИЋЕ О НЕСТАНKУ МАЛЕЗИЈСKОГ БОИНГА! Авион није пао у океан, СВЕ ЈЕ ЛАЖИРАНО, А БОИНГ ЈЕ СЛЕТЕО НА… Због мистериозног терета жртвовано је 239 људи!

ŠOK OTKRIĆE O NESTANKU MALEZIJSKOG BOINGA! Avion nije pao u okean, SVE JE LAŽIRANO, A BOING JE SLETEO NA… Zbog misterioznog tereta žrtvovano je 239 ljudi!

29 decembra 2019

Smatra se da je MH370 otet kada je nestao pre pet godina, ali uprkos tome što avion nikada nije pronađen, vazduhoplovni ekspert veruje da su odgovorni za otmicu mogli da prežive i obmanu sve.

Avion na letu 370 kompanije Malaysia Airlines nestao je 8. marta 2014, na putu iz Kuala Lumpura za Peking sa 239 ljudi.



Zvanična istraga je zaključila da je najverovatnije u pitanju otmica i smatrali su da je avion verovatno završio na dnu Indijskog okeana, usmrtivši sve ljude u njemu.

Međutim, vazduhoplovni stručnjak i naučni novinar Džef Vajs izjavio je da postoji šansa da je otmičar preživeo.

On je u svojoj knjizi iz 2015. „Avion koji nije bio tamo“ napisao: „Po mom mišljenju, postoje dve moguće sudbine MH370. Ili im je nešto osujetilo planove pa su odlučili da ulete avionom usred okeana ili su otmičari bili veoma sofisticirani i ne samo da su preživeli, već su uspeli da tako dobro prikriju svoje tragove da su obmanuli gotovo sve“.

Novinar Džef Vajs sugerisao je da postoji šansa da je počinilac preživeo.

Britanska satelitska telekomunikaciona kompanija Inmarsat otkrila je da je avion MH370 komunicirao sa svojim satelitom 3F1 i da bi zabeleženi podaci mogli da se koriste za praćenje putanje aviona.

Ti podaci su nazvani BTO i BFO.

BFO je mera relativnog kretanja satelita i aviona.

BTO je merilo vremena potrebnog za transmisiju povratnog kretanja i može se koristiti za izračunavanje udaljenosti između satelita i aviona.

Tehnika koju je Inmarsat razvio nakon nestanka MH370 omogućila je inženjerima da utvrde da podaci pokazuju da je avion leteo u luku iznad Indijskog okeana i da je njegovo poslednje odredište bilo dno mora zapadno od Perta, u Australiji.

Međutim, Vajs je sugerisao da su podaci mogli da budu lažirani, proračuni, a stoga i ova putanja leta, mogli da budu netačni.



Opisao je scenario u kom je otmičar mogao da preuzme kontrolu nad avionom, kao i slanje lažnih informacija satelitu.

Vrednosti BTO i BFO se obrađuju u jedinici za satelitske podatke, koja se nalazi na plafonu putničke kabine i nedostupna je posadi.

Međutim, SDU-ovi koje je napravio Honeywell imaju slabost koja se može iskoristiti za „lažiranje“ podataka.

Honeywell SDU-ovi izračunavaju BFO vrednosti koristeći informacije poput lokacije i brzine aviona.

Te informacije dobija preko kabla koji je povezan sa internim referentnim sistemom (IRS), smeštenim u odeljku 100 metara napred u avionu zvanom EE bay.

Njemu se može pristupiti preko otključanih vratanca na podu, na prednjem delu kabine prve klase.

Ako je otmičar znao da je to tamo, mogao bi da se spusti dole, diskonektuje SDU i IRS i priključi vlastitu opremu koja bi mogla da dostavlja podatke o lokaciji i brzini.

To bi značilo da će SDU koristiti ove podatke u svom proračunu i slati netačne podatke u 3F1.

Stručnjak za MH370 priznao je da bi za to počinilac morao da poseduje „veliko znanje i da bude nekoliko koraka ispred čak i najboljih inženjera na svetu“.

Oni bi morali da otkriju tehniku kako da prate kretanja aviona, da provale kako da podvale ove podatke i onda se samo nadaju da će ih Inmarsat ponovo otkriti.

Međutim, ukoliko bi nekim čudom sve ovo uspelo, počinilac je mogao da odleti avionom tamo gde je želeo, a da istragu odvede u skroz drugom pravcu.

Ako je to slučaj, oni su zaista „obmanuli sve“, jer olupina nikada nije pronađena, što znači da je MH370 jedna od velikih nerazrešenih misterija sveta.

Nezavisni eksperti međutim imaju i dodatna pitanja među kojima je jedno glavno a to je: Šta je bilo u tom avionu kada je otet i zatim misteriozno sakriven. Posebnu težinu tom pitanju daje i činjenica da su zbog tajanstvenog tereta u avionu žrtvovane stotine putnika.

KOMENTARI



7 komentara

  1. Eto meni crne ptice, zlosutnice says:

    Iskopaće tebe Bily. Nego, ovo je savršeno ubistvo ljudi preko trista. Nego kome to treba? Istraga se vraća na početak početka.

    • Onima says:

      Koji trguju ljudskim organima. Sletio je on ali na neki nosač aviona, povadili delove a višak bacili ribama da sakriju trag. Kad ga prefarbaju, imaće opet 11. septembar...

  2. Kro beda says:

    Boing...americko smece, 92% svih avio-nesreca desi se Boingu !!! Pa ti leti u tom mrtvackom sanduku...

  3. milorad2 says:

    Postoje teorije o kineskom software koji je bio sa tim kineskim inženjerima u tom avionu.U tom slučaju su im trebali živi ineženjeri i ceo avion,znači otet je i sleteo je negde a to je prikriveno.Verovatno je sleteo negde jako blizu a najdalje što je mogao eventualno stići je diego garsia arhipelg u indijskom okeanu, tamo je američka baza i aerodrom dovoljno velik da taj avion sleti.Ali ja mislim da je avion jednostavno sleteo negde blizu indonezije posle vrlo kratkog leta i da putnici nisu imali blage ideje šta se dešava sve dok nisu izašli iz aviona.Vrlo je sumnjiva nagla radio tišina i potpuno odsustvo bilo kakve komunikacije putnika preko svojih telefona i drugih uredjaja a sigurno je da je medju njima bilo onih koji imaju satelitske mobilne,i ako je to bila situacija padanja neko bi se javio sem ako avion nije naglo eksplodirao u vazduhu.Sve je to odjedom nestalo sa mreže jer sva komunikacija sada ide preko DIGITALNE mreže takodje i zato je moguće sve podatke koji su stizali sa tog aviona prepraviti ili obrisati.U svakom slučaju postoji ozbiljan motiv za netanak tog aviona.

  4. petrovgrad says:

    Nosili opremu i instrukcije za demonstrante u Hon-Kong, ili Severnu Koreju, šta drugo može da bude. Nsu demonstracije u Hon-Kong samo tako same po sebe i na poziv Srđe Popovića započete. Ne budimo naivni. Sve se mnogo ranije pripremi nego što se dogodi.

    • milorad2 says:

      pa ne verujem da su kineski inženjeri nosili opremu za gerilce u hong-kong-u pre će biti da je bilo nešto u vezi 5g mreža bio je tu neki simpozijum civilni u indoneziji na koji su ti inženjeri i programeri išli.

  5. run says:

    Kad su upitanju amerikanci - sve je moguce!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *