Sredite liniju i stas uz ove namirnice

Sredite liniju i stas uz ove namirnice

14 oktobra 2014

Fresh vegetables and fruits at a farmer's marketPostoji široka lepeza namirnica koje možete da konzumirate svakoga dana kako biste smršali i sagoreli što više kalorija. Odlična vest je da je ta hrana jako ukusna, a u isto vreme izuzetno zdrava i doprinu u smanjivanju telesne težive.

Ovom prilikom donosimo vam namirnica sa kojima ćete, uz fizičku aktivnost, skinuti višak kilograma i unaprediti zdravstveno stanje.

Grejpfrut

Grejpfrut ubrzava metabolizam i pomaže organizmu da sagori kalorije. Ovo voće će vam pomoći da se brže zasitite i duže osećate sitim. Pored toga, grejpfrut sadrži veliku količinu vlakana, tako da može da vam pomogne u regulisanju nivoa glukoze u krvi.

Celer

Tajna celera je jednostavna, sadrži malo kalorija a pomaže vam da sagorite više istih. Ovo povrće ima u sebi puno vode, tako da je odličan izbor za dijetu. Celer bi trebalo da koristite u kombinaciji sa ostalim namirnicama, pošto nema dovoljno minerala i ima malu nutricionu vrednost.

Pšenica

Studije su pokazale da je celo pšenično zrno mnogo zdravije od obrađenog, a smanjuje rizik od dobijanja hroničnih bolesti. Pšenica je odlična za dijetu pošto je organizmu potrebno više vremena da je svari, te će te u dužem periodu biti siti. Ona je bogata vitaminima i ugljenim hidratima, a sadrži malo masti.

Zeleni čaj

Ako do sada niste otkrili da zeleni čaj odličan za metabolizam, krajnje je vreme za to. Ovaj čaj je postao deo naše svakodnevice, ali ne možemo da zaboravimo koliko je on zdrav i dobar za naš organizam. Zeleni čaj sadrži puno antioksidansa, i pomoći će vam da se otarasite viška kilograma.

Omega 3 kiseline

Naučno je dokazano da omega 3 masne kiseline predstavljaju regulator metabolizma. One utiču na hormon leptin, koi kontroliše brzinu sagorevanja masti. Naš organizam ne proizvodi ove masne kiseline, tako da njih jedino možemo da unesemo konzumiranjem tune,haringe, lososa, ili putem specijalnih suplemenata koji u sebi imaju omega 3 kiseline.

Kafa

Verovatno je veliki broj ljudi koji ne bi mogli da zamisle život bez kafe. Poznato je da nam kofein pomaže da ostanemo budni, ali on, takođe, ubrzava rad srca, krv uzima više kiseonika i na taj način dolazi do povećanog sagorevanja kalorija. Efekat se, međutim, umanjuje ukoliko stavite u napitak šećer ili mleko. Kao zamenu za to, možete da iskoristite cimet, koji je između ostalog, dobar za smanjivanje masti u krvi.

Avokado

Avokado je trostruki sagorevač masti. Ovo voće sadrži nezasićene masti, koje ubrzavaju metabolizam i štite one delove ćelija za proizvodnju energije. Pored ovoga, avokado smanjuje nivo holesterola, zaceljuje rane, snižava rizik od bolesti srca i infarkta, a dobvar je i za vaše oči i kosu. Možete da pojedete pola avokada sa paradajzom i morskom soli za doručak “na nogama“, ili isečeni avokado sa graškom i salatom od spanaća. Ako želite da se zasladite, možete i da napravite sok od avokada sa cimetom i mlekom od kokosa.

Začini

Većina začina pripada grupi hrana koje pomažu u bržem sagorevanju kalorija. Nemaju puno kalorija, i mogu da budu odličan dodatak obroku. To mogu biti, recimo, aleva paprila ili neki ljuti sos.

Čia semenke

Čia semenke su bogate proiteinima, vlaknima i omega 3 masnim kiselinama. One pomažu u ubrzavanju metabolizam, suzbijaju apetit i utiču na proizvodnju hormona glukagona, koji sagoreva masti. Ovo semenje će vas duže držati sitim i pomoći će vam da se ne prejedete. Čia semenke možete da dodajete uz sok, salate, jogurt i žitarice.

Brazilski orah

Jedna od najukusnijih namirnica koja u isto vreme “prži“ masne naslage je brazilski orah. Ovi orasi ubrzavaju metabolizam, a pretvaraju hormon tiroid u aktivnu forku, koji utiče i na skidanje celulita i jačanje imunog sistema.

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *