Трешње су идеалне за дијету

Trešnje su idealne za dijetu

16 juna 2019

SVEŽE sezonsko voće prija svakome ko želi na zdrav način da očisti organizam od toksina. Ako ga uključite u svakodnevnu ishranu, pomaže da se krvni pritisak drži u normalnim vrednostima, da se snizi nivo holesterola u krvi i rizik od hroničnih bolesti.

Za ovu dijetu idealne su trešnje: sadrže malo kalorija, nemaju masnoća i pune su vode. Mnogi koriste prednosti ovog voća kako bi ubrzali mršavljenje. Trešnje imaju mnogo kalijuma, a malo natrijuma, što pomaže kod izlučivanja vode iz organizma.

Sadrže kombinaciju antioksidanata protiv starenja, bogate su vlaknima, vitaminima A, B i C, mineralima, posebno kalcijumom, gvožđem i kalijumom. Jedna trešnja ima samo četiri kalorije (jedna šoljica sadrži oko 90 kalorija). To ih čini voćem sa jednim od najnižih glikemijskih indeksa. Imaju jednake količine ugljenih hidrata i proteina.

Ova petodnevna voćna dijeta pomaže u jačanju imuniteta, čime se podiže zaštita od infekcija. Pored gubljenja kilograma, dugoročnije pridržavanje ovog režima doprinosi tome da se smanje digestivni i bronhijalni problemi.

PRVI DAN
Doručak:
 100 g trešanja, dvopek, kafa
Ručak: 200 g trešanja, kuvano jaje
Večera: dva paradajza, dva kuvana jajeta, krastavac, dva dvopeka

DRUGI DAN
Doručak: 
banana, dvopek, kafa
Ručak: 
150 g jagoda, kuvano jaje, dva dvopeka
Večera: 125 g kuvane junetine, paradajz, jabuka, dvopek

TREĆI DAN
Doručak:
 kruška, dvopek, kafa
Ručak: 200 g trešanja, kiselo mleko, dvopek
Večera: 125 g kuvane junetine, 50 g jagoda, dvopek

ČETVRTI DAN
Doručak:
 voćna salata, dvopek, kafa
Ručak: 125 g mladog sira, paradajz, dvopek
Večera: 125 g kuvane junetine, 100 g trešanja, dvopek

PETI DAN
Doručak: 
jabuka, dvopek, kafa
Ručak: 200 g kuvane junetine, paradajz
Večera: 500 g kuvanog povrća, paradajz, 50 g trešanja, 50 g jagoda

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *