Трешње су идеалне за дијету

Трешње су идеалне за дијету

16 јуна 2019

СВЕЖЕ сезонско воће прија свакоме ко жели на здрав начин да очисти организам од токсина. Ако га укључите у свакодневну исхрану, помаже да се крвни притисак држи у нормалним вредностима, да се снизи ниво холестерола у крви и ризик од хроничних болести.

За ову дијету идеалне су трешње: садрже мало калорија, немају масноћа и пуне су воде. Многи користе предности овог воћа како би убрзали мршављење. Трешње имају много калијума, а мало натријума, што помаже код излучивања воде из организма.

Садрже комбинацију антиоксиданата против старења, богате су влакнима, витаминима А, Б и Ц, минералима, посебно калцијумом, гвожђем и калијумом. Једна трешња има само четири калорије (једна шољица садржи око 90 калорија). То их чини воћем са једним од најнижих гликемијских индекса. Имају једнаке количине угљених хидрата и протеина.

Ова петодневна воћна дијета помаже у јачању имунитета, чиме се подиже заштита од инфекција. Поред губљења килограма, дугорочније придржавање овог режима доприноси томе да се смање дигестивни и бронхијални проблеми.

ПРВИ ДАН
Доручак:
 100 г трешања, двопек, кафа
Ручак: 200 г трешања, кувано јаје
Вечера: два парадајза, два кувана јајета, краставац, два двопека

ДРУГИ ДАН
Доручак: 
банана, двопек, кафа
Ручак: 
150 г јагода, кувано јаје, два двопека
Вечера: 125 г куване јунетине, парадајз, јабука, двопек

ТРЕЋИ ДАН
Доручак:
 крушка, двопек, кафа
Ручак: 200 г трешања, кисело млеко, двопек
Вечера: 125 г куване јунетине, 50 г јагода, двопек

ЧЕТВРТИ ДАН
Доручак:
 воћна салата, двопек, кафа
Ручак: 125 г младог сира, парадајз, двопек
Вечера: 125 г куване јунетине, 100 г трешања, двопек

ПЕТИ ДАН
Доручак: 
јабука, двопек, кафа
Ручак: 200 г куване јунетине, парадајз
Вечера: 500 г куваног поврћа, парадајз, 50 г трешања, 50 г јагода

KOMENTARI



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *



ИНТЕРМАГАЗИН НА FACEBOOK-u