Три правила за доручак која ће вам помоћи у мршављењу

Три правила за доручак која ће вам помоћи у мршављењу

29 јуна 2017

Доручак је најважнији оброк из више разлога, али постоје правила у вези с овим оброком, нарочито уколико покушавате да смршате.

Ово су три ствари које би требало примењивати приликом доручка:

Потребно је јести веома рано – истраживања су открила да доручак побољшава рад метаболизма и смањује осећај глади током дана па је неопходно јести умереније порције за ручак и вечеру.

Како би ти тело брже сагоревало масти, након буђења доручкујте што можете раније.

Пуно влакана и протеина– потребно је да доручак буде богат и обилан како не би за два-три сата опет били гладни. Једите храну која се споро вари: храна која садржи пуно влакана и пуно протеина добар је избор, јер ће вам дати неопходну енергију. Пазите да вам доручак не садржи у себи пуно шећера.

Немојте претеривати – велики доручак ће вас заситити, али немој претеривати. Једите умерено, баш онолико колико ти треба. Када осетите да сте сити, станите. Не морате појести све што вам је у тањиру.

KOMENTARI



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *



ИНТЕРМАГАЗИН НА FACEBOOK-u