
TURSKI PAKLENI PLAN: Opkoliti pravoslavne države
27 novembra 2014Članak gospodina Hiladakija (ispod), odnosi se na posetu Turskog muftije 31.10.2014 godine, inače predsednika uprave za verske poslove Republike Turske (Diyanet) Mehmeta Gormeža Skoplju, gde je nakon održane hutbe (namaza-muslimanske molitve petkom) u Murat-pašinoj džamiji u Skoplju, glavnom gradu Makedonije, održao propoved, u kojoj je istakao solidarnost sa muslimanima Skoplja i Makedonije.
Predsednik turskog Dijaneta, Muftija Mehmet Gormez poručuje, da će Turska zaštiti Muslimane u Makedoniji i čitavom Balkanu i to oseća kao obavezu i najveću dužnost sadašnja islamistička Turska.
Predsednik Uprave za verske poslove Republike Turske i muftija, čini gest, koji se zove verska diplomatija, kao deo Turske uvertire za Hersonski scenario, sa idejom da svo muslimansko stanovništvo poluostrva, okvalifikuje ugroženim i uzme pod svoju zaštitu.
Cilj je, da se na Balkanu stvori islamski luk, kojim će se zaobići (ili opkoliti) pravoslavne države, uključujući i Grčku.
Turska „neootomanska“ spoljna politika u praksi.
Politički gest visokorangiranog turskog muftije, probudio je anti-islamski i anti-turski refleks bugarske vlade, u kojoj turska manjina čini 10% stanovništva.
I naravno, niko iz vladajuće strukture ovo ne primećuje niti uzima za ozbiljno.
Naš članak ima za dužnost, opet da podseti na prošlogodišnje ekskluzivne vesti o ekumenističkoj veronauci (indoktrinaciji) naših oficira, koji su prisustvovali prošle godine na Višim interdisciplinarnim Vojnim (Grčkim) školama, predavanjima profesora Bogoslovskog Aristotel univerziteta u Solunu, g-đe Kuskure.
Na predavanjima su naši budući oficiri saznali, da je naša verska diplomatija ekumenizam (univerzalizam), međusobno razumevanje različitih verskih jeretičkih grupa, itd.
Realnost je daleko surovija i razlikuje se od ružičaste ekumenističke ideje, koja postoji u glavama domaćih „međunarodnih-poeta“.
Islamska Turska koristi versku diplomatiju za sticanje savezništva koji će služiti njenim interesima, a mi koristimo ekumenizam da obezvredimo našu samosvest i hrlimo u alijanse protiv sopstvenih interesa.
To stvara oko naših država islamske lukove, sabijajući nas u okruženje, dok mi sami čuvamo islam u našoj Otadžbini.
Pročitajte ga:
Turski verski lider promoviše jaku pan-islamsku aktivnost pod pokroviteljstvom Islamske Turske
Napisao: Nikos Hiladakis
Jaka pan-islamska aktivnost, pod pokroviteljstvom islamske Turske u poslednje vreme, biva sve više izražena, nedavno demonstrirana od visokorangiranog turskog muftije Mehmeta Gormeza, veoma aktivnom posetom na Balkanu, ali koja danas izaziva neke početne reakcije i bugarske strane.
Podsećamo da je 1. novembra 2014 godine, predsednik uprave za verske poslove Republike Turske i muftija Mehmet Gormez, veoma važnom po Tursku i Makedoniju verskom posetom, učinio korak, susrevši se sa mnogim imamima i verskim liderima muslimanske zajednice u Makedoniji, u pratnji više turskih verskih velikodostojnika i novinara.
Predsednik Uprave za verske poslove Republike Turske Mehmet Gormez posle namaza, (muslimanske molitve), održao značajnu propoved, u kojoj je naglasio veliku solidarnost između turske i makedonske vlade i poručio da muslimani imaju važne i manje važne pripadnosti i da se vernici ne trebaju baviti nevažnim stvarima [1].
Poseta je iskorišćena da se obavi i venčanje ćerke predsednika Uprave za verske poslove Turske Mehmeta Gormeza, Mubere Gormez, i njenog izabranika Nedima Emina, održanog u makedonskoj prestonici Skoplju u prisustvu brojnih zvanica među kojima su se našli i predstavnici i lideri islamskih zajednica zemalja regiona.
Venčanju u skopskom ugostiteljskom objektu Kalabrija pored Gormeza prisustvovali su ministar u Vladi Makedonije Furkan Čako, turski ambasador u Makedoniji Omur Šolendil, makedonski reisu-l-ulema Sulejman Redžepi, bugarski muftija Mustafa Alisa, kosovski reis Naim Trnava, slovenački muftija Nedžad Grabus, crnogorski reis Rifat Fejzić, guverner turskog grada Bursa Munir Karaloglu i gradonačelnik tog grada Redžep Altepe.
unnamed 29 Turski plan, opkoliti pravoslavne države
Ceremonija venčanja u skladu sa islamskim propisima održana je uz učenje odlomaka iz Kur’ana, a molitve na albanskom i bosanskom jeziku uputili su muftije Trnava i Grabus [2].
Ali ono što izaziva našu pažnju u propovedi turskog reisa Gormeza, su izjave, da će Turska zaštititi skopske i makedonske muslimane, kao i muslimane širom balkanskog regiona, jer današnja islamska Turska ovo oseća kao obavezu i najuzvišeniju dužnost.
U propovedi Mehmeta Gormeza, još jednom istaknuto, da će Turska od sada nastojati na snažnom prisustvu na Balkanu i šire, u cilju povezivanja i koordiniranja svih muslimanskih zajednica.
Poseta turskog reisa Gormeza i muftijina molitva za muslimane od velikog je simboličkog značaja, jer je hudba održana u Murat-pašinoj džamiji u Skoplju, glavnom gradu Makedonije, koju je izgradio Mustafa Paša 1492 godine i simbolizuje otomansko osvajanje i islamsku dominaciju na centralnom Balkanu.
U poslednjih nekoliko godina džamija je oštećena, pojavile se teže pukotine na glavnoj zgradi i uz finansijsku podršku „turske zajednice Skoplja“, (TIKA), koju finansira Turska, šteta je sanirana i sada služi kao glavni centar promovisanja turkoislamske propagande u državi.
Posebno je značano napomenuti, da su usiljene aktivnosti Mehmeta Gormeza već izazvale početne reakcije čak i u susednoj Bugarskoj, gde, kao što je poznato, postoji značajna muslimanska manjina, koju Turska na bilo koji način nastoji da pridobije.
Kako list Zaman napominje, (11/11), bugarski predsednik Rosen Plevnelijev, optužuje Tursku da promoviše islamsku propagandu u zemlji, tako da, kako smatra bugarski lider, zabrinjava pojava džihadista u Bugarskoj (odnosi se na publikaciju novina Vatan, od 30. oktobra 2014 god. pod nazivom, „Bulgar ISİD militanları ülkede panik yarattı“, tj, „Bugarski militanti ISİD-a džihadisti, izazvali paniku u zemlji“).
Bugarski predsednik je otišao još dalje i zatražio od Bugarske televizije da obustavi emitovanje Dnevnika na turskom jeziku, uprkos činjenici da muslimani, koji koriste turski jezik, u Bugarskoj navodno, čine 10% stanovništva.
I dok se ovo odigrava u širem susedstvu Grčke, gde hiperaktivni Turski visokorangirani muftija teži svim sredstvima na stvaranju novih i izuzetno dinamičnih islamskih lukova na našoj severnoj granici (Grčkoj), mi ovde u našoj zemlji, kolevci Pravoslavlja, pružamo podršku u izgradnji džamija po većim gradovima i bukvalno stvaramo opasno burence baruta u srcu Grčke.
Džihadisti su već, ako ne u Grčkoj, onda na našoj severnoj kapiji.
Nikos Hiladakis
Novinar-pisac i turkolog
Izvor: http://www.palo.gr/psychagogia/mi-mas-kyklwnetai-me-islamika-toksa-ypomoni-tha-islamopoiithoyme-monoi-mas/11935416/
_____________________________________________
[1]. http://www.vaseljenska.com/vesti/turski-novac-ili-makedonska-propaganda/
[2]. http://www.trt.net.tr/bosanski//news/detail/region/2/u-skoplju-odrano-vjenanje-kerke-mehmeta-gorme/31631
(Slaviša Lekić, sa grčkog za Vaseljensku TV prevo i priredio)
Vladimir says:
Paralelno sa takozvanim panislamizmom grcki demokrati bi morali da resavaju i grcki fasizam koi neprekidno i sve zesce forsiraju hjihove vlade jos od 1913, mnogo pre naci Nemacke i Italije.
Karagjule says:
Dobro e eve nekoj da napiši nešto za toa. No .. treba da se zapraša zošto Skopje, zošto Centralna Makedonija, slučajno, sigurno ne. Ova e vrv na nešto što go zidaat godini, dodeka ostanatite narodi se zanimavaat so sopstvenata omraza i kvazi istorija. Rabotata vo ovaa država otide predaleku, so amin i predavstvo na bratskite ni narodi, ignoriranje i kavga okolu Ohridskata arhiepiskopija, Ova parče zemja so tri podeleni ezera, so glaven grad 50 km (15 min) od Priština, so instalirana vlada na nezreli mladi luѓe čij šteti dolgoročno brišat del od pravoslavniot narod, e vistinska islamska država. Smisleno zedoa poveќe od sekoja verska tolerancija, se svetat, ubivaat, Kosovo im e tuka, zona vo vo koja se krijat koga ke im se posaka. Poveke 30 % se vo vladata, a so toa i vo site institucii. Se toa so prefiks mlutietničko opšestvo (SOROS), soživot itn. No tie ja sledat svojata kauza, ne se tie vinovni, treba da se zaprašate zošto postojani sopki, zošto sega Bugarija se ljuti, koga aktivno gi podržuvaše (i politički i logistički) 2001. Zošto so cela taa propaganda eden ist narod se mrazi godini (i dvete delat edno ime Makedonija). Zošto na ovaj narod Grcija i e pogolem neprijatel ( silna i eftina propaganda) od vistinskiot ni ,prijatel,, Ima li toa smisla? Može li toa da se promeni ? Kade e tuka Srbija kako pogolem narod i što pravi za dobližuvanje i rejting kaj ovoj narod.Zošto dozvoluva manipulacii i omraza kon nešto bratsko? Koga ova mesto ke bide mesto na edinstvo a ne na razdor ....... prašanje e,... Ima li vreme za osvestuvanje, za nov poinakov veter, ima, no potrebni se koreniti promeni vo svesta na luѓeto koi gi vlečat koncite, ili novi luѓe, a takvi ne gledam......