VELIKI OBRT – Svedok sa aerodroma potvrdio da su malezijski avion oborili Ukrajinci

VELIKI OBRT – Svedok sa aerodroma potvrdio da su malezijski avion oborili Ukrajinci

23 decembra 2014

aleks_uk_svd_1Visokotiražni moskovski dnevni list „Komsomolska pravda” objavio je da je malezijski Boing 777 iznad Donbasa srušio ukrajinski vojni pilot – kapetan Vološin.

Prethodno je u redakciju KP došao „tajni svedok” iz Ukrajine, koji je uslovno (iz bezbednosnih razloga) nazvan Aleksandrom, i otkrio pozadinu onoga što se izdogađalo 17 jula.

Njegovo svedočenje potpuno skida svaku sumnju i sa boraca Donjecke Republike i sa Rusije, a i objašnjava „tajanstveno držanje zapadnih eksperata”.

Evo kako je tekao razgovor u redakciji KP:

Gde ste se nalazi u danu kada je bio oboren malezijski Boing?

Bio sam u Dnjepropetrovsku, u naselju Avijatorskoje. Tamo se nalazi civilni aerodrom. Ali, u to vreme su se na njemu nalazili armijski lovci i helikopteri. Ti avioni su uzletali, lovci Su-25 su bombardovali Donjeck i Lugansk. To je podugo trajalo.

Zar su ti avioni svakodnevno uzletali?

Da, svakog dana.

Na osnovu čega se pretpostavili da su ti avioni mogli imati veze sa tragedijom Boinga?

Iz nekoliko razloga. Od osam aviona koji su se na tom aerodromu nalazili, samo dva su nosila rakete vazduh-vazduh. One su bile nakačene…

Zbog čega? Zar su spremani za vazdušnu bitku?

Rakete su nosili da bi se branili u vazduhu. Za svaki slučaj. Inače su uglavnom nosili projektile bombe za gađanje ciljeva na zemlji.

Dobro, a šta se događalo 17 jula?

Tog dana su avioni leteli od samog jutra. U drugoj polovini dana, približno sat pre obaranja Boinga, uzletela su tri lovca. Tačnog vremena se ne sećam. Samo jedan je nosio rakete vazduh-vazduh.

Vi ste to lično videli?

Da.

Gde ste se tada tačno nalazili?

Na teritoriji aerodroma. Neću da otkrijem gde tačno.

Imali ste mogućnost da vidite šta se tom Su-25 kači? Zar niste mogli pobrkati rakete vazduh-vazduh i vazduh-zemlja?

Nisam mogao pobrkati. Te rakete se razlikuju i po vveličini i po krilima i po boji. A i po glavi za navođenje. Veoma lako ih je razlikovati. U svakom slučaju, posle kraćeg vremena, vratio se jedan od ta tri aviona.

Dva su bila oborena. Kako su mi rekli: negde na istoku Ukrajine. Vratio se onaj koji je nosio rakete.

Vratio se bez raketa?

Bez raketa. Njegov pilot je bio veoma uplašen.

Poznajete li vi tog pilota, jeste li ga tada lično videli?

Da.

Da li je sam bio u avionu?

Da, to je avion-jednosed.

A znate li njegovo ime?

Mislim da se zove Vladislav. Ne mogu da kažem baš tačno. Ali, kapetan je.

Kapetan Vološin se vratio. A šta je bilo dalje?

Vratio se bez raketa.

Zbog čega vas je začudilo što nema raketa, s obzirom na to da se avion vratio sa zadatka?

Zato što te rakete ne ulaze u osnovni „borbeni komplet”? Te rakete se kače po posebnoj komandi. Po pravilu, trudili su se da se te rakete ne „dižu u vazduh” jer se ne mogu tek tako „vući sa sobom”… Te rakete nikad dotad nisu kačene… One su bile otpisane, ali im je rok trajanja – nedelju dana pre tog slučaja (sa Boingom) – bio naprečac produžen iako mnogo godina nisu korišćene.

Nakačili su ih tog dana?

Ne, sve vreme je taj avion stajao sa tim raketama

Za to vreme nije leteo?

Nije, ali tog dana jeste…

Dakle, vratio se bez raketa...

Da, Pošto malo znam tog pilota… sasvim je moguće, pogotovo ako su druga dva aviona bila oborena na njegove oči, da je on reagovao u strahu i neadekvatno. Mogao je od straha, ili da se iskali, ispaliti rakete na Boing. Možda je čak pomislio da je to neki borbeni avion…

Imaju li te rakete glave za samonavođenje?

Da.

Kad ih je lansirao, one su počele da same traže cilj?

Ne. Pilot sam određuje cilj, pa lansira raketu…

Šta ste još zapamtili? Šta je tada govorio taj pilot?

Kada je bio izveden iz aviona, rekao je: „To nije bio taj avion!” Jedan pilot ga je uveče upitao: „A šta je sa onim avionom?” On je odgovorio: „Taj avion se u pogrešno vreme našao na pogrešnom mestu”.

Služi li taj pilot odavno? Koliko mu je godina?

Vološinu je oko 30 godina. Njegova jedinica je dislocirana u Nikolajevu, a u Dnjepropetrovsk su ih prekomandovali…

Da li se o događaju sa Boingom među pilotima razgovaralo?

Svi takvi pokušaji su zaustavljani. A i piloti su onako… zanositi…

Kad se saznalo za Boing, šta je bilo sa tim pilotom, kapetanom Vološinom?

Letovi su se nastavili. Piloti se nisu menjali…

Taj tip raketa vazduh-vazduh na kom rastojanju od cilja eksplodira? Da li su mogle pogoditi trup aviona i u njemu eksplodirati?

Sve zavisi od modifikacije. Može da bude i direktan pogodak, a može eksplodirati i 500 metara od cilja.

(Fakti.org)

KOMENTARI



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *